Geet tabellen te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerardpa

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
16
Hoi,

Ik zie geen tabellen in de database, terwijl het bestand 2700 kb is.

Zijn er verborgen bestanden?

Gerard
 
Veel mutaties die je aanbrengt in een access database worden onzichtbaar. Ze worden pas echt verwijderd als je de mdb comprimeert.
Dat kun je doen via menu Extra optie Databasehulprogramma's optie Database comprimeren en herstellen.
 
tabel kwijt

Bartuls zei:
Veel mutaties die je aanbrengt in een access database worden onzichtbaar. Ze worden pas echt verwijderd als je de mdb comprimeert.
Dat kun je doen via menu Extra optie Databasehulprogramma's optie Database comprimeren en herstellen.

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik zie geen tabel in mijn databse maar gezien de grootte van het bestand moeten de gegevens er nog wel in zitten. Als dat zo is hoe krijg ik die dan weer zichtbaar?
 
Het kan ook zijn dat bij de verschillende tabellen de eigenschap Verborgen aanstaat.
Dan kun je ze weer zichtbaar maken door in menu Extra, Opties, tab Weergave een vinkje te zetten bij Verborgen objecten.
 
verdwenen tabel

nee, dat heeft niet geholpen, nog niks te zien. als je wilt attach ik het bestand even om te laten zien?
 
Post je mdb even. Gebruik geen rar, maar zip formaat.
 
geen tabellen

Hallo
Ik heb ze op een besloten deel van mijn website staan, daar kun je er bij, is msichien makkelijker:
www.denblanken.com/00009
De twee databases zijn exact hetzelfde opgezet neg2005.mdb is de grootste en bevat geen tabel, neg2002.mdb is kleiner en bevat wel een tabel met de gegevens. ra ra?
Ik hoop nog steeds de gegevens uit neg2005.mdb te kunnen gebruiken.
groeten
Piet
www.denblanken.com
 
Ik zie de tabellen in neg2005.mdb wel.
Neg2005 (172 records)
Neg20051 (172 records)
Plakfouten (1 record)

Tabellen zijn niet verborgen.

Start de mdb eens op met SHIFT knop ingedrukt. Zie je de tabellen dan wel?
 
tabellen

Ja, nu zie ik ze ook maar dit is een oudere versie, er zaten ruim honderd records meer in maar die ben ik blijkbaar kwijt, enfin, dit heb ik dank zij jou/jullie hulp terug, de rest ga ik opnieuw invoeren want de gegevens heb ik nog wel op papier...Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan