• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens doorzetten naar andere sheets.

Status
Niet open voor verdere reacties.

oxy13

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Berichten
6
Bekijk bijlage voorbeeldsss.xlsxGoedenavond allen,

Ik moet voor de administratie van mijn clubje een ledenlijst opstellen. Hierbij worden alle leden opgenomen worden in de eerste sheet. Daarna moeten deze doorverwerkt naar sheet 2 óf 3. De voorwaarde voor deze verwerking zit m in de betaalwijze. acceptgiro (A) of automatische incasso(I). Er moeten dan ook geen witregels tussen de gegevens zitten maar op alfabetische volgorde van naam. Ik heb voornamelijk met de IF functie gewerkt maar daar gaf het programma ook iedere keer een fout. Heeft iemand misschien tips hoe ik dit het beste kan oplossen. Jullie hulp is erg nodig!:D ik voeg een voorbeeldbestandje toe. Is alleen een hele globale lijst in verwerkt. dit omdat de if functie iedere keer een fout gaf.

b.v.d.
 
Laatst bewerkt:
Probeer deze eens uit en laat maar iets weten
 

Bijlagen

  • voorbeeldsss.xls
    43,5 KB · Weergaven: 22
Rudi, ten eerste bedankt het ziet er goed uit. Alleen moet het eigenlijk niet op de maand gesorteerd worden maar echt op de betaalwijze, die tabel met de kruisjes wordt ook verwerkt in de tweede en derde sheet. Kan je misschien ook vertellen wat je precies hebt gedaan. Misschien kan ik het dan veranderen van maand naar de betaalwijze.

Mvg,

Oxy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan