Beste Excelprofs,
Daar gaan we weer! Ik zou graag vanuit bestand 'Dummy Bron 2012' gegevens over willen zetten naar bestand 'Factureren 2012'. Het maakt niet uit of er een Knop in 'Dummy Bron 2012' komt te staan (wat wel praktischer is) of in 'Factureren 2012'.
Dus overzetten of overhalen.
In de bijlage vinden jullie de 2 bestanden. Het kan zijn dat er in de toekomst meerdere bestanden zoals 'Dummy Bron 2012' komen die helaas niet te intergreren zijn in één bestand. Indien mogelijk zou de VBA-code hier al op aangepast kunnen worden.
In 'Factureren 2012' staat een voorbeeld waar de dat gegevens verzameld dienen te worden opgesplits onder het 'Type' dossier, gesorteerd op datum.
Wat is de bedoeling?
Voor iedere maand moet er een bestand klaargezet worden voor de afdeling die de facturen klaar maakt. Aan het einde van iedere maand moet er gekeken worden naar de dossiers die in kolom BI op Gereed staan. Van die dossiers moeten alleen de gegevens overgehaald worden die in de betreffende kolommen ingevuld dienen te worden.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en dat het een 'peace of cake' is voor jullie. Zo niet laat even weten wat er niet duidelijk is.
Met vriendelijke groet,
McMacro
Daar gaan we weer! Ik zou graag vanuit bestand 'Dummy Bron 2012' gegevens over willen zetten naar bestand 'Factureren 2012'. Het maakt niet uit of er een Knop in 'Dummy Bron 2012' komt te staan (wat wel praktischer is) of in 'Factureren 2012'.
Dus overzetten of overhalen.
In de bijlage vinden jullie de 2 bestanden. Het kan zijn dat er in de toekomst meerdere bestanden zoals 'Dummy Bron 2012' komen die helaas niet te intergreren zijn in één bestand. Indien mogelijk zou de VBA-code hier al op aangepast kunnen worden.
In 'Factureren 2012' staat een voorbeeld waar de dat gegevens verzameld dienen te worden opgesplits onder het 'Type' dossier, gesorteerd op datum.
Wat is de bedoeling?
Voor iedere maand moet er een bestand klaargezet worden voor de afdeling die de facturen klaar maakt. Aan het einde van iedere maand moet er gekeken worden naar de dossiers die in kolom BI op Gereed staan. Van die dossiers moeten alleen de gegevens overgehaald worden die in de betreffende kolommen ingevuld dienen te worden.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en dat het een 'peace of cake' is voor jullie. Zo niet laat even weten wat er niet duidelijk is.
Met vriendelijke groet,
McMacro