• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens overplaatsen naar 2e werkblad indien er aan bepaalde voorwaarden is gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartCaers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2018
Berichten
2
Hallo iedereen,
Wie kan me helpen met het volgende?
Ik heb een werkblad waarop volgende data staat:
-Offertenummer
-Bestelnummer
-Adres
-omschrijving
-datum van aanmaak
-datum van bestelling
-enz.

Op het 2e werkblad wil ik graag de data krijgen als ik op het 1e werkblad een bestelnummer intik.
De bestelnummer overbrengen naar het 2e werkblad nadat het in het 1e werkblad is ingegeven is geen probleem.
Dit heb ik gedaan door op het 2e werkblad een verwijzing te maken naar de bestelnummer kolom van het 1e werkblad.
Wat ik echter niet verwezenlijkt krijg is dat de rest van de data (adres, omschrijving,...) ook in het 2e werkblad verschijnt naast het bestelnummer.
Indien ik verwijs op het 2e werkblad naar de kolommen van het 1e werkblad krijg ik alle gegevens te zien, ook diegene die nog geen bestelnummer hebben.
Is er een manier om ervoor te zorgen dat enkel de gegevens op het 1e werkblad die een bestelnummer krijgen automatisch overgezet worden naar het 2e werkblad?
Dank bij voorbaat voor de hulp.
 
Wat leverde de zoeken-funktie in dit forum je op ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan