• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevensbreik te complex voor grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nellekuh

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
60
Hallo

Ik heb hier in een paar dagen meer info gevonden dan ik verwacht had! Maar ik zit nog steeds met een probleem. Dus ik probeer het nogmaals.

Bij het maken van een grafiek krijg in bij gegevensbereik de melding :
Het gegevensbereik voor de grafiek is te complex om weer te geven.

de gegevens staan in 2 tabbladen (totaal en medewerker) en worden opgehaald door gebruik te maken van indirect functie naar de tabbladen per week

Hoe kan ik dit oplossen? Is het bereik te groot (52 weken)? Dat zou ook kunnen : de laatste 13 weken of door ingeven van een keuzeveld met van week .... tot en met week .....

Ik hab een beetje kennis van access maar kan daarin geen grafieken oid maken. heb me daarin nog nooit verdiept. VBA is ook helemaal nieuw


Ik zou erg blij zijn als iemand me weer op weg wil helpen?:eek:
 

Bijlagen

  • Verzamelstaat klein voor forum.rar
    41,1 KB · Weergaven: 85
Beste Nelleke,

Ik denk dat je iets meer infomatie moet geven. In het bestand krijg ik geen foutmelding als ik een grafiek wil maken?????
Wat voor soort grafiek wil je maken? En over hoeveel rijen en kolommen?

groeten,
Richard
 
Op het blad medewerker staat al een grafiek. Vul een andere naam bijv Benno in in cel B2 en je ziet dat totalen en de cijfers van de medewerker veranderen. dat terwijl de totalen niet anders zijn.

Ik wil kunnen zien hoe de resultaten van een medewerker zijn tov de totalen Dit geldt dan voor alle werkzaamheden, dus bijv valideren, coderen enz.

Is het nu duidelijker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan