gehackt en gescamd

yvonne1969

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2024
Berichten
1
Ik ban op 19 februari 2024 gescamd/gehackt. Vanaf dat moment gebeuren er ook allerlei dingen op mijn meta accounts zowel facebook als instagram. Hierdoor werden al mijn accounts geschorst. Inmiddels zijn er op 1 na al mijn accounts weer geactiveerd. 1 bedrijfsaccount blijft maar geschorst. IK heb hiervoor meerdere appeals ingediend en ook meerdere emails verstuurd naar support en security van Meta. Maar intussen is op mijn facebook account een advertentie account aangemaakt waarop 12 campagnes zijn opgezet. Deze voldeden (gelukkig) niet aan de voorwaarden, maar hierdoor heeft Meta wel definitief dit advertentie account gesloten en weet ik niet of ik ooit nog een advertentie kan maken als ik dit zou willen. En ik krijg ook weer waarschuwingen van Meta over de accounts die ik juist net weer terug had gekregen. Als ik naar de accounts zelf ga zie ik niets raars. Ook van vrienden die mij volgen hoor ik dat ze niets geks hebben opgemerkt. Maar ze de criminelen zijn dus nog wel actief. Ondanks al mijn pogingen, krijgt ik geen contact met Meta. Wat moet ik doen. Al mijn accounts dan maar verwijderen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
I phone en laptop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Al mijn wachtwoorden gereset. Veiligheidsherstel stappen via Facebook, oneindig veel appeals ingediend. Heel veel mails naar facebook en instagram support verstuurd. Via het helpcentrum van instagram problemen gemeld. Facebook en instagram securtity gemaild. Alles in het engels en nederlands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan