geluid???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
ik heb een probleem ik heb perongeluk iest van de muziek verwijdert nu wil hij helemaal geen muziek meer afspelen. wat kan ik daar aan doen? de cd van de muziek hebben we niet meer. ik heb iets verwijdert dat zo heette: realtrek 95
mischien ergens te downloaden ofzo???
 
Dat lijken wel drivers of software van je geluidkaart te zijn. Heb je verder nog wel geluid op je pc? Als je dat nog wel hebt zijn je drivers nog in orde en heb je alleen het programma verwijdert van realtek. Speelt je muziek nog wel af op de windows media player?
 
nee want dan geeft hij een foutmelding aan: dat er een probleem is opgestreden met de geluidskaart
 
Dan heb je waarschijnlijk de drivers weggegooid van je geluidskaart. Heb je geen driver cd van je moederbord liggen?
 
Kan dat wat je gewist hebt het Realtek AC97 zijn?
Dat is de besturing van je geluidskaart... dan klopt het wel dat er geen muziek meer uitkomt..

Als je cd met de driver niet meer hebt, kun je die meestal wel ergens downloaden.....
Welk merk PC? Welke Windows?
 
nee we hebben de comp 2de hans gekocht en geen cd bij gekregen andere oplossing???
 
de moederbord naam is:
Veld Waarde
Moederbordnaam Asus A8V Deluxe

die???
 
je moet op audio klikken en dan
er staan heel veel met win.. win ... ik dacht even dat ik moest kiezen uit win xp maar er staan meer???
 
Nou, nou....

Win XP, de laatste versie, dus deze : 5.10.00.5781
 
srry hoor maar ik snap er niks van hij word geopend in winrar en dan staan er wel 30 dingen daarvan wel 20 installers welke moet ik nemmen

srry
 
Uitpakken in een map op je harde schijf en vanuit je verkenner de setup bestand aanklikken.
 
hij komt met een foutmelding als ik hem instaleer en hij zit op 50%
als u deze software isstaleert dan kan het systeem opden duur instabiel zijn
en dan kan je kiezen door: toch verdergaan of stoppen maar ik heb ze allebij gedaan maar helpt niks

pleas help
 
Dat is normaal dat je die melding krijgt.
Kijk eens in je configuratiescherm bij systeem. Zie je daar toevallig bij apparaatbeheer een uitroepteken bij je geluidskaart staan? Dan zou je misschien via rechtermuisknop en dan stuurprogramma bijwerken en dan de drivers die je hebt gedownload kunnen aanwijzen.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens systeemherstel van Windows en pak een herstelpunt dat ligt voor het bewuste verwijderen ligt.
Heb ik ook al eens gehad.
Werkt uitstekend.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan