Gewoon Goede Computer +/- €300

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Berichten
143
Hallo allemaal!

ik wil graag een computer kopen (of zelf in elkaar zetten) maar weet niet goed wat ik moet nemen. Ik zoek iets zoals de titel al zegt rond de €300 mag wat meer mag wat minder ( meer dus :p ) computer moet gewoon lekker lopen en wat games kunnen draaien. Games hoeven niet op mooiste kwaliteit maar gewoon dat ik ze zonder lagg kan spelen. Heeft iemand een idee ? of heb ze zelf zo'n computer laat ff wat weten dan kan ik beter mijn keuze maken:p

Alvast bedankt!

xl3igplayer :thumb:
 
dat word zwaar moeilijk bij de aldi (medion) heb je een pc pas vanaf 399 goedkoper niet
 
voor wat voor een bedrag zou je dan een mooi dingetje kunnen kopen (zelf inelkaar zetten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

ik ben zelf ook nog aan het sparen (zit nu op 500) maar ik heb een budget van rond 1000


eisen van een goede (gaming) pc:
processor: intel i7
hdd: 1/2 tb
ram minstens 8 gb
en dan verder wat je zelf handig vind (ik wil met twee scheremen nu(keer proberen is leuk ;p))
dus ik zou je budget iets ophogen naar 1000 want dan heb je wel een redelijk bedrag
 
maar wat voor i7 processor? Hdd kan ik gratis krijgen net als RAM vanwegen mij werk dus dat soort dingen hoef ik niet te betalen. CD speler trouwens ook niet. en ik wil gewoon een goede video kaart!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry een i7 processor is totaal overbodig voor een standaard game computer dit kun je al doen met een i3...
je kan dus al een game pc van rond de 600 euro krijgen
verder is het huidige budget erg laag en zit je al snel op een low end gaming systeem ongeacht of je nu het ram gratis krijgt of niet
 
Ja ik heb al gemerkt dat €300 erg weinig is, rond de €500 €600 genoeg? En nogmaals het hoeft niet een uber ding te zijn gewoon dat je games goed kan draaien op middelmale kwaliteit. Maar het gaat een beetje om wat voor processor en wat voor video kaart en alles, niet dat ik een kat in een zak ga kopen.
 
Laatst bewerkt:
600 euro is een prima budget je hebt dan een pc die vrijwel alle games op medium/high aan kan
 
ja maar voor no lagg kan je better een i7 processor hebben en genoeg ram denk
 
i7 ondersteunt hyperthreading dat van pas kan komen bij HD videobewerken enzo
verder geeft het geen extra aan gamen waardoor een i5 minstens even goed in gaming is als i7
en 8gb ram is meer dan genoeg, met het geld dat je overhoudt kan je een betere videokaart kopen.
 
ja maar voor no lagg kan je better een i7 processor hebben en genoeg ram denk

nee een i7 is totaal onnodig en verbeterd de game prestaties niet
een i7 processor bied niks extra's voor games aan games maken namelijk geen gebruik van Hyperthreading
verder is voor games de videokaart de grootste boos doener
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan