GEZOCHT : windowsbased proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcovg

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
205
ik zit al een tijdje met een probleem in mijn netwerk,,
ik en mijn broerje spelen wel eens samen spelletjes over LAN,
maar bij enkele van deze spellen is het dat je niet over 1 IP samen in een server mag spelen. nou heb ik al enkele proxy's geprobeerd maar de meeste werken alleen voor Internet Explorer ( heb ik met mijn mozilla ook niets aan :A ). en bij sommige spellen kun je via een patch wel via een proxy spelen. maar ik zoek gewoon een tool die mijn hele windows proxiet. technisch gezien lijkt t me mogelijk maar ik kan er geen vinden met het gewenste effect. iemand een idee?

met vriendelijke groet,

Remco van Grinsven.
 
Wat bedoel je nou precies, als je in lan speelt, speel je dus eigenlijk alleen maar thuis over het zelfde netwerk het spel. 2 pc's die dus in het netwerk hangen, hebben NOOIT hetzelfde ip adres. Als ik moet gokken, dan speel je in het thuis netwerk over Internet een spel, dan speel je ds in theorie met hetzelfde ip adres, daar doe je totaal niets aan, je krijgt namelijk van de internet provider maar 1 adres. Je zou misschien in de router kunnen instellen dat het ene ip adres voorrang op het andere krijgt, of te wel, hij mag maar 1 routing tegelijk doen.

Maar goed, dat zal lastig worden vrees ik.
 
nee zo bedoel ik het niet, het gaat inderdaad prima over netwerk dat is logisch,
maar het kan ook online maar dan mag je niet hetzelfde ip gebruiken,
het is ook logisch dat we hetzelfde ip hebben van onze provider,
maar ik wil 1 PC via een proxy laten verbinden en de andere via ons gewone ip,
maar die proxy moet windows based zijn zodat ik in een keer een heleboel problemen oplos ipv. spel voor spel.

met vriendelijke groet,

Remco van Grinsven,
 
Nou beste Remco, naar mijn mening, kun je toch nog steeds niet bereiken wat je wilt, je krijgt nog steeds maar 1 ip van de provider, ook al draai je met een proxy server. Ik zou (en natuurlijk weet ik NIET alles) toch echt niet weten hoe je dit kunt oplossen.
 
ik bedoel zoiets: ( en internet kan dan alles zijn omdat het in me windows internet connectie moet zitten en niet in me IE of iets dergelijks.

zoietsongeveer.jpg
 
Je gaat dan nog steeds met 1 ip op het internet want je krijgt maar 1 ipadres van je provider
 
Ben wel heel benieuwd hoe je het zelf in je gedachten had of hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan