Goede specs voor gaming pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drabash1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2014
Berichten
1
Hallo,

Ik wil een computer samenstellen speciaal voor gamen.
Ik wil spellen spelen zoals Battlefield 3, Starcraft 2, Total War Shogun 2, etc, graag spelen op hoge kwaliteit.
Nou zit ik met het probleem dat ik weinig verstand heb van hardware.
De specs zijn:

Behuizing
Cooler Master Elite 335U
moederboord
GIGABYTE GA-F2A78M-DS2 (rev. 3.0)
Processor:
AMD Richland A10 6800K (4x 4100 MHz) Quad Core
Geheugen
8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB (Crucial Ballistix - Dual Channel, met heatsink)
Videokaart
nVidia GTX 750 (MSI N750-1GD5/OC - 1024MB GDDR5)
Voeding
Corsair VS Series VS650

Dit kost mij bij elkaar 681 euro.
Is dit mijn geld waard voor wat ik wil?

Hartelijk bedankt voor het antwoorden.
 
LAten we wel wezen TW-sh2 is flink zwaarder dan de rest voor zo'n systeem. Denk dat ik persoonlijk dan toch voor een intel systeem zou gaan met pentium processor en het verschil in meer grafische kracht zou stoppen.

Je kuntook nog besparen op de voeding die heel breed bemeten is, tenzij je binnenkort nog een upgrade wil doen.
 
niet echt een gebalanceerd systeem voeding is nogal overkill dit systeem zou met een 500watter uit de voeten kunnen
en dan hou je nog ruimte over voor uitbreidingen

verder raad ik een APU af als je een losse videokaart aanschaft want je gebruikt de onboard videokaart dan niet
je kan dan beter een Athlon II X4 760K nemen en dan wellicht net even een betere videokaart aanschaffen GTX760 heb je wel nodig voor die games op hoge detail
 
@ Drabash1

Welkom op Helpmij.nl

Heb je vraag even verplaatst naar aankoop nieuw systeem/upgraden hoort hier even beter thuis.Succes met je vraag:thumb:
 
je kan beter dit doen ---> link
bijna alles is beter dan wat jij voorstelde op een paar kleine puntjes na en ook nog eens goedkoper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan