• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

goedkoopste leverancier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gtw19

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2020
Berichten
45
warme zonnige groet iedereen :cool:

Een vraagje ik heb hier een bestandje waar ik de goedkoopste leverancier uit kan vinden adhv kleurtje.
nu had ik graag de goedkoopste in de laatste kolom zien verschijnen ( kolom S in voorbeeldje hier. (realiteit kolom U))

graag jullie kennis hier even op willen losgooien :thumb:


alvast bedankt voor de expertisme

Mvg
Gtw
 

Bijlagen

  • HM Goedkoopste.xlsx
    12,3 KB · Weergaven: 17
De goedkoopste is de leverancier met laagste prijsgarantie.
Hoeveel is de expertise op Helpmij.nl je waard ?
 
SNB,

Volledig eens met je redenering! de goedkoopste is idd diegene met de laagste prijsgarantie!
zover had ik het ook al, maar waarschijnlijk zal de warmte met ergens parten spelen en heb ik de vraag niet zo goed geformuleerd.
Bovenaan de eerste tabel zie je de leverancier bij naam staan, ( in dit geval Brico, Gamma, Hubo) en hiervan had ik graag in de laatste kolom namelijk S de naam van deze leverancier willen zien.
Voor alle duidelijkheid dit kan oplopen tot 10 leveranciers

Hopelijk is het nu duidelijker geformuleerd en anders ga ik mijn koppeke in de vriezer moeten stoppen.

Trouwens jullie expertisme is heel veel respect waard!!!!
 
Gevonden
Cel S4
Code:
=ALS.FOUT(INDEX($D$4:$M$4;;VERGELIJKEN(MIN(D6:M6);D6:M6;0));"")

Mijn excuses voor het storen.
en nogmaals voor de gene die zich zouden aangesproken voelen

" mijn respect blijft groot voor jullie kennis/expertisme "

nog een fijne dag / avond verder

mvg

Gtw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan