Martijn156
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 sep 2008
- Berichten
- 38
Hier heb ik een groot excelsheet waarin staat:
Kolom A: productnaam
Kolom B: verkochte aantallen
Kolom C: maand
Kolom D: jaar
Graag zou ik willen zien dat collega's zelf kunnen kijken naar verkochte aantallen van bv voorgaande jaren. In mijn hoofd ziet het als volgt uit:
Klik een product aan, kies een jaar en het resultaat wordt een overzicht van verkochte aantallen per maand bv:
Product: A
Jaar: 2002
jan 5
feb 6
etc.
Het liefst hier ook een grafiek van maken en een vergelijkende grafiek van een ander jaar erin.
De vraag is of dit handig is in Acces te gaan maken?
Kolom A: productnaam
Kolom B: verkochte aantallen
Kolom C: maand
Kolom D: jaar
Graag zou ik willen zien dat collega's zelf kunnen kijken naar verkochte aantallen van bv voorgaande jaren. In mijn hoofd ziet het als volgt uit:
Klik een product aan, kies een jaar en het resultaat wordt een overzicht van verkochte aantallen per maand bv:
Product: A
Jaar: 2002
jan 5
feb 6
etc.
Het liefst hier ook een grafiek van maken en een vergelijkende grafiek van een ander jaar erin.
De vraag is of dit handig is in Acces te gaan maken?