harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr-fawlty

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2004
Berichten
8
mij pc start automatisch op als ik bezig ben met de pc,ik heb al de hd één voor één eraf gehad maar hij blijkft het doen.
Ook een nieuwe harde schijf aangesloten en daar doet ie het ook op.
Heb de harde schijven op een andere pc gezet en daar doen ze het ook.
Weet iemand de oplossing hiervoor.

Groetejs Alex:(
 
Het ligt ook waarschijnlijk niet aan de harddisk. Er zijn allerlei mogelijkheden. Welk besturingssyteem heb je? Ergens in het besturingssysteem kun je namelijk uitzetten dat de computer automatisch opnieuw opstart bij een ernstige systeemfout. In plaats van opstarten moet er dan een error message in beeld komen (het gevreesde blauwe scherm). Je kunt dan aan de hand van die error googlen of hem hier plaatsen.

Bij XP kan je de optie uitzetten door systeemeigenschappen -> geavanceerd -> opstart -en herstelinstellingen -> vinkje uitzetten bij 'computer automatisch opnieuw opstarten'

Het kan van alles zijn... versleten voeding, versleten moederbord, beschadigd geheugen, oververhitting etc.

Succes in ieder geval
 
hd

ik heb de v oeding ook al veranderd enzo enzo.maar iedergeval bedankt voor je reactie.
 
Geplaatst door mr-fawlty
Heb de harde schijven op een andere pc gezet en daar doen ze het ook.
Welkom op Helpmij.:)

Wat bedoel je hiermee?
Dat de schijven op een andere pc goed werken of dat die pc dan ook automatisch opstart?

Geef eens wat meer info.
wat voor pc en welke windows?
 
de schijven heb ik op een celeron 450mhz met windows 98 se gezet en daar deden ze het gelijk niet op.
Als ze op amd k6-2-450 zittenn dan herstart ie op als de installatie klaar is(dat heben ze nooit gedaan)werk met windows xp pro nl


grzzz alex
 
Wat voor schijven gaat het hier om?
Kijk een bij de fabrikant van die schijven, naar "Diagnostische tools" om de schijven op gebreken te controleren.
 
Heb je nu al geprobeerd te kijken of hij een error genereert??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan