HardWare Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zou je kunnen posten wat voor een moederbord er in je computer zit?

Weet je niet hoe dit moet?--> download en gebruik PCwizard
 
Mijn budget is €210,-


Mijn moederbord is:

(dit staat bij pc wizard)

Algemene Informatie :
Fabrikant : Acer
Product : EM61SM/EM61PM
Versie : Niet nader omschreven
Serienummer : Niet nader omschreven
MP Ondersteuning : Ja, 2 CPU(s)
Versie MPS : 1.4
 
Kan er niet veel van vinden, maar voeding en videokaart kan sowieso.
Alleen je geheugensnelheid wordt niet ondersteund door je moederbord. Voor zover ik kan zien pakt ie alleen 667 MHz, maar dat maakt niet uit. Je geheugen werkt wel, maar wordt alleen op een lagere snelheid gebruikt dan het aankan.
 
ik heb ook al gebeld naar acer zelf

alles kan wel:D

alleen 2gb geheugen kan neit hij pakt maar tot 1 gb per rail

maximaal 4gb en heb 4 rails erin dus moet 1gb wel erin passen en het aangegeven geheugen en snelheid gebruiken

bedankt voor jullie moeite:D
 
Je hebt nu 2 rails van 1 GB geselecteerd. Ik zie niet in waarom het niet zo werken?
En te snel werkgeheugen wordt automatisch teruggeklokt naar de snelheid die het moederbord aankan...

Wat Acer je vertelt is dus ook niet helemaal correct.
Je werkgeheugen gaat gewoon gewerken, en elke rail 1GB kan best kloppen, maar dan werkt jouw opstelling gewoon. Wat ik begrijp is dat Acer zegt dat het niet kan.. :confused:

Nog een reden om geen Acers te kopen..
 
Je hebt nu 2 rails van 1 GB geselecteerd. Ik zie niet in waarom het niet zo werken?
En te snel werkgeheugen wordt automatisch teruggeklokt naar de snelheid die het moederbord aankan...

Wat Acer je vertelt is dus ook niet helemaal correct.
Je werkgeheugen gaat gewoon gewerken, en elke rail 1GB kan best kloppen, maar dan werkt jouw opstelling gewoon. Wat ik begrijp is dat Acer zegt dat het niet kan.. :confused:

Nog een reden om geen Acers te kopen..


nee ik bedoelde 1 geheugen van 2 gb pakt hij niet
mijn moederbord is een oudere versie ofzo... vandaar dat hij 1 geheugen van 2gb niet pakt


2 van 1gb wel
 
Vandaar. Dan klopt het wel inderdaad. Maar dan past je opstelling gewoon, voor dat budget zou ik echter het advies van Nick volgen. Wellicht een iets goedkopere ATI 4850, die is alsnog beter dan de Geforce 9500 dacht ik.
 
Hmm die 9800GT is al een stuk beter ja. En die past inderdaad gewoon, zolang er een vrije PCIe (PCI express) poort op je moederbord zit (of eentje die vrijkomt door een te vervangen videokaart uiteraard) kun je alles erop doen.
 
Ok En bedankt voor je snelle reactie:D

en natuurlijk alle anderen die mij hebben geholpen

Bedankt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan