• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Help, ik zie het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

xmir

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2011
Berichten
212
Hallo goeroe's,

Ik staar me blind maar ik zie het ff niet meer...
Zie bijgaand voorbeeld: ik gebruik in het tabblad "categorie" formules om de info uit de draaitabel in tabblad "splitsing tot" op te halen (deze verandert dagelijks).
Dezelfde formule gebruik ik op meerdere plaatsen in mijn rapportage op dezelfde wijze maar ik krijg niet de juiste data want als je bv naar rij 26 kijkt dan zouden de waardes B:0, C:10 en D:16 moeten zijn.

Wie ziet wat er fout gaat in deze formule want ik zie het niet meer...

Dank! Mirjam

Bekijk bijlage Map2.xls
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op rij 26 staat niets, dat verklaart denk ik ook dat je bestandje al 17x is bekeken, maar er geen reacties komen.

Bedoel je het zo!

Hou de index - rij gelijk aan de vergelijken - rij.
Code:
=ZOEKEN(99^99;KIEZEN({1\2};0;INDEX('splitsing tot'!H$[COLOR="red"]5[/COLOR]:H$46;VERGELIJKEN($A24;'splitsing tot'!$G$[COLOR="red"]5[/COLOR]:$G$46;0))))
 
Ik moest wat weghalen uit het bestand omdat het te groot was misschien mist er daarom iets essentieels nu maar ik kan helaas pas woensdagavond checken en dan kom ik erop terug. Bedankt alvast voor de moeite!
 
Dank, hiermee heb ik inderdaad de fout gevonden. Niet door die regel maar door een fout in de formule.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan