het mailprogje van de Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

chava

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
49
Goedemorgen,middag,avond,

Een vraag aan jullie, omdat ik het mailprogje van de Mac een absoluut klunsprogje vind ben ik op zoek naar een passende emailclient.
Er zijn er wel, heb ik gelezen, maar ik zou graag weten of iemand hier ervaring heeft met bepaalde clients, ik weet b.v. dat er in Winddoos een mogelijkheid is afzenders te blokkeren en dat vind ik in het mailgebeuren van Mac niet, hooguit dat ik het bericht terug kan sturen zodat het lijkt alsof mijn emailadres niet bestaat maar dat vind ik mager.
Ik probeerde Thunderbird, maar kreeg met geen mogelijkheid de boel geconfigureerd, allerlei dingen zoals instellen van een poort en vreemde zaken zoals het te moeten noemen van mijn emailadres en wachtwoord, hetgeen mijn provider niet herkent (daar heb ik een username en ww en die werken dus niet in Thunderbird, kortom, teveel gehannes voor mij):confused:.
Iemand iets aan te bevelen???
Met vriendelijke groet
 
tip: je username is soms je volledige e-mailadres maar ook soms alleen hetgeen voor het @ symbool.
 
je kunt adressen wel blokkeren in mail. Dat kun je simpel doen in je voorkeuren van mail, door regels aan te maken. Die regels stel je bijvoorbeeld zo in: Als er een mail voldoet aan de afzender naam@blablabla.nl, dan verwijderen.
 
owwwww, tumbtack dat wist ik niet en ga er gelijk gebruik van maken, thanks;)
en ScorpionX, ook bedankt voor je reacties

liefs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan