hoe back up en restoren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nka

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2013
Berichten
50
hallo

ik ga binnenkort van harde schijf veranderen.
weet iemand hoe ik delen van deze harde schijf (zoals saves van games) ergens in een cloud kan opslaan zodat ik met de nieuwe harde schijf deze saves en enkele volledige games weer overnieuw op mijn computer kan krijgen?

mvg

nka
 
Hoe groot zijn alle bestanden bij elkaar? Ik neem aan dat je zeker rond de 50 GB zal gaan uitkomen en dan kom je toch al gauw op een betaalde service uit om een back-up te maken in de cloud. Het slimste en makkelijkste lijkt mij gewoon een externe HDD pakken van een paar honderd GB en daar alles op plaatsen dat je wil houden en dat dan op je nieuwe pc te zetten.
 
Als je alleen saves van games op wilt slaan, dan is dit meestal niet zo groot (dit kan gemakkelijk via dropbox, daar krijg je 5GB gratis ;)
Als dit meer is kun je volgens mij niet veel sites vinden die meer aanbieden gratis, dan kun je misschien nog kijken bij mediafire, of gewoon meerdere accounts aanmaken zodat je meer plek hebt ;P

Btw, als je je harde schijf vervangt, kun je ze dan niet gewoon allebij in je pc zetten, en dan gewoon simpelweg de bestanden kopieren? (en bij een laptop kun je ook gewoon de oude en de nieuwe in een pc doen die je thuis hebt staan ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan