hoe kan ik complete bibliografie afdrukken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik heb voor een aantal publicaties bronnen bij elkaar gezet, iedere keer als ik publicatie maak, kan ik daaruit putten. hoe kan ik de complete bibliografie inzen en afdrukken, dus ook de boeken etq die in bepaalde publicatie niet zijn gebruikt?
 
Als ik je vraag zou snappen dan zou ik misschien ook nog wel tot een antwoord kunnen komen.
Gelet op het aantal antwoorden dat je tot nu toe hebt gehad, vermoed ik dat ik niet de enige ben die je vraag niet kan doorgronden.

Je schrijft 'een aantal publicaties bronnen bij elkaar gezet . Wat bedoel je daar precies mee: hoe heb je die in welke vorm, op welke wijze en (hoe) waar bij elkaar gezet?
Je schrijft dat je daaruit kunt putten. Wat bedoel je daarmee precies? Hoe kun je daaruit putten / welke handeling(en) verricht je precies als je daaruit put?
 
het staat er allemaal wat abstract, sorry.

ik geef de stappen:
- ik maak publicaties met daarin verwijzingen naar literatuur (verwijzingen, bronnen beheren, citaat invoegen)
- ik maak op deze wijze andere publicaties: idem.
- als ik dezelfde verwijzingen (dus bronnen) wil gebruiken moet ik steeds de bronnen opnieuw aanmaken. dus ook bronnen die ik in andere publicaties heb gebruikt.
(dat zou makkelijker moeten kunnen, lijkt mij: een eenmaal gebruikte bron zou niet opnieuw ingevoerd hoeven worden)

als ik een aantal publicaties heb, heb ik dus verschillende keren bronnen aangemaakt.

ik wil nu alle bronnen, uit de verschillende publicaties, bij elkaar zetten om een overzicht te hebben.
de vraag is, hoe doe ik dat?
 
artikelen in word2010 met voetnoten
 
Het kostte even voordat ik je begreep, maar oké, ik vat 'm nu.
Ik denk dat je hier wel vindt wat je zoekt.
 
dank voor je geduld. maar, neen, ik vind daar niet wat ik zoek.
als je een bibliografie wilt afdrukken geldt dat alleen voor de publicaties waarin in een specifiek stuk van mijn hand wordt verwezen. Maar je hebt dan niet een overzicht van alle boeken/artikelen waar je ook ooit eerder naar hebt verwezen.
nog een verder idee? ik hoor het graag!
 
Ik ben toch echt een beetje bang dat je het artikel niet goed en niet volledig hebt doorgelezen. Ik heb er een stukje uit gekopieerd :

Een bron zoeken

De lijst met bronnen die u raadpleegt of waaruit u citeert kan behoorlijk lang worden. Soms kan het handig zijn om een bron die u in een ander document hebt geciteerd te zoeken met de opdracht Bronnen beheren.
1.Klik op het tabblad Verwijzingen in de groep Citaten en bibliografie op Bronnen beheren.

Office 2010-lint

Als u een nieuw document opent dat nog geen bronvermeldingen bevat, worden alle bronnen die u in vorige documenten hebt gebruikt onder Hoofdlijst weergegeven.

Als u een document opent dat bronvermeldingen bevat, worden de bronnen voor de bronvermeldingen onder Huidige lijst weergegeven. Alle bronnen die u in vorige documenten of in het huidige document hebt gebruikt, worden onder Hoofdlijst weergegeven.


Volgens mij wordt hier je vraag min of meer behandeld én beantwoord.
 
wij zijn er bijna..
het punt is dat ik alles heb overgezet naar een nieuwe pc, inclusief de verborgen Appdata bestanden waar ik de literatuurlijst het getraceerd.
Het probleem is nu dat ik bij alle documenten wel de huidige lijst heb maar dat de hoofdlijst bij alle documenten leeg is.

Een ander punt: wat ik eigenlijk wil is de hele hoofdlijst afdrukke -op de oude pc dus- en daar geeft de door jou verstrekte documentatie geen oplossing voor.
 
Tja, da's even puzzelen dus of (aan de hand van die instructies die dus wel van toepassing zijn ;) eenmalig een nieuwe maken.
 
ik kom er niet uit! is het ook mogelijk het bestand om te zetten naar een bestand van een ander formaat?
 
dag andre, dat wist ik al, maar kun je de data ook overzetten is de vraag.
 
mee eens! ga ik doen! gebruik nu alleen nog Word-verwijzingen, wist alleen dat Endnote bestaat, meer ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan