hoe outlook installeren op windows8 pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik werk nu met office2010 op een windows7 pc. ik heb nu een nieuwe pc gekocht vanwege alle ellende met traag worden. dit is helaas windows8.
bij de verkoper heb ik alles laten overzetten.
nu moet ik alleen office (2013) nog aan de praat krijgen met name outlook.
de aanmeldschermen zijn heel anders. als ik op tegel email druk lijk ik uit te komen bij hotmail en zo. als ik op tegel outlook druk moet ik allerlei gegevens invoeren. maar ik zie geen correspondentie met de accountgegevens op deze pc. wie kan mij verder helpen? dank alvast.
 
Installeer eerst eens Classic shell: http://www.classicshell.net/
Dat geeft het oude vertrouwde windows scherm weer terug. Wellicht dat e.e.a. dan wat makkelijker terug te vinden is.
PS De figuur die bij MS dat blokjes-uiterlijk heeft bedacht moeten ze wat mij betreft ontslaan.
 
Installeer eerst eens Classic shell: http://www.classicshell.net/
Dat geeft het oude vertrouwde windows scherm weer terug. Wellicht dat e.e.a. dan wat makkelijker terug te vinden is.
PS De figuur die bij MS dat blokjes-uiterlijk heeft bedacht moeten ze wat mij betreft ontslaan.


ik gebruik de nieuwe pc nog niet, eerst wil ik alles overzetten. het is nog erger dan je denkt. ik werd verwezen naar een tegel helemaal linksonder, dan kreeg ik iets terug van windows7. staat dat bij mij ergens bovenaan in het midde.
ik dacht ergens gelezen te hebben dat bij de eerste update de mogelijkheid van een schermwisseling was ingebouwd. niet dus? loop ik niet het risico dat ik door jouw classic shell te installeren ik al meteen begin met het trager maken van het systeem (dat was voor mij reden om de windows7-pc waar ik nu nog even op werk, aan de kant te gaan zetten).
 
Nee, de PC wordt niet trager van de Classic Shell.

Dat trager worden van Windows 7 is eenvoudig op te lossen. Jammer dat u om die reden nu opgescheept zit met een pc met windows 8. Die zal overigens om exact dezelfde redenen na verloop van tijd ook zo traag worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan