Hotmail in Outlook geeft error account niet geconfigureerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlosjeee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Berichten
3
Goedendag,

Ik gebruik al jaren Windows Live Mail met diverse email accounts. (1 Gmail, 1 werkmail en 1 Hotmail) Maar persoonlijk verlang ik steeds vaker naar Outlook 2010.
Daarom heb ik de beslissing genomen om met Windows Outlook 2010 te werken. Maar daar doet zich het volgende probleem voort:

Mijn werkmail en Gmail accounts krijg ik zonder problemen en naar wens in Outlook.

Maar mijn Hotmail account wil maar niet lukken. Ik heb gisteren 2 uur de tijd genomen om het probleem op te lossen, maar ik kan het nergens goede antwoorden vinden.

Wat doet zich voor:
Ik heb een laptop (64 bit). Om hotmail in outlook te krijgen moet je een outlook connector 64 bit downloaden. Dit heb ik allemaal gedaan zoals het hoort, verder ook geen problemen gehad. Eenmaal bij het toevoegen van het account. ( Serverinstellingen handmatig configureren --> overige --> Microsoft hotmail outlook connector ) Geeft die de volgende error aan:

Het toegevoegde account is niet volledig geconfigureerd. Mogelijk moet u het account opnieuw configureren voordat u dat account kunt gebruiken.

Mijn hotmail account is al redelijk oud ( 8/9 jaar), maar ik daar heeft niks mee te maken volgens mij. Op Windows live mail werkt alles gewoon goed. Verder heb ik al mijn veilige afzenders verwijderd en al mijn ongewenste mappen geleegd. Tot slot heb ik zelfs geprobeerd om de versie van 32-bit te downloaden. Maar dat werkt ook niet.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Carlos
 
Hallo Rob,

Bedankt dat je zo snel reageert. Maar helaas is dat niet de oplossing van dit probleem. Ik zal proberen om het probleem concreter uit te leggen.
Na het downloaden en installeren van Microsoft Hotmail Outlook connector 2010 bit 64. Kan ik outlook gewoon openen. Hierbij krijg ik geen beeld van dat
ik me email moet beschrijven aangezien ik al meerdere emails op outlook gebruik. ( Gmail en werkmail)

Wat ik dus doe is Start--> Email account toevoegen --> Handmatige serverinstellingen configureren--> Overige --> Microsoft hotmail outlook connector. Op het punt
dat ik daar klik en verder wil gaan geeft hij me dus die error:

Het toegevoegde account is niet volledig geconfigureerd. Mogelijk moet u het account opnieuw configureren voordat u dat account kunt gebruiken.

Alsof de toegevoegde account niet geconfigureerd is. Ik ben enkele uren bezig geweest met het opzoeken van dit probleem. Maar ik kan het nergens vinden.

Groeten
 
Gewoon die connector de-installeren (pruts product) en de instellingen handmatig maken volgens de opgave van Microsoft zelf

Instellingen:
POP server: pop3.live.com
POP server port: 995
POP SSL required? Yes
User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
SMTP server: smtp.live.com
SMTP server port: 25 or 587
SMTP Authentication required? Yes (same as POP3 username and password)
SMTP SSL required? Yes
 
is indd een optie, is ook een niet veel voorkomend probleem vind er weinig over.
 
:confused: Probeer maar eens Pop Peeper te installeren via die kan je alle mogelijke E-mail account's beheren ....
en kan je zelfs per direct antwoord me te sturen met of zonder bijlage enz..enz.. enz.. en veel meer nog :thumb:
Die app is helemaal gratis en bovendien ook NL versie beschikbaar is ... :thumb::d
-->> http://www.poppeeper.com/
 
Bedankt mensen,

Maar ik werk aller eerst met imap, bovendien was het ook de bedoeling om de agenda en contactpersonen mee te synchroniseren aangezien ik ook vanuit me mobiel daarmee werk.

Ik kan verder het probleem ook niet vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan