Hotmail - Outlook deels gesynchroniseerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

8Leonie8

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
61
Hallo,

Ik heb via de Outlook Connector voor elkaar gekregen dat ik vanuit Outlook mijn Hotmail account kan gebruiken. Verzenden en ontvangen, het lukt allemaal. Alleen het werkt nog niet helemaal zoals het hoort:

Het enige wat namelijk werkt is de Inbox. Al mijn overige Hotmail-mappen zijn in Outlook niet zichtbaar. Ook mijn contactpersonen en agenda die in Hotmail staan zijn in Outlook niet gesynchroniseerd.

Wat ook opvalt (ik weet niet of het met elkaar verband houdt) is dat wanneer ik mails in Outlook verwijderd heb, deze bij het openen van Hotmail via de Internet Explorer nog gewoon als nieuwe e-mails in de Inbox staan.

Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Bij voorbaat dank,
Leonie
 
Het duurt vaak een geruime tijd, voordat Outlook gelijk met Hotmail is. Ik maak zelf ook gebruik van Outlook connector en Hotmail. Indien ik dit opnieuw aanmaak, wegens herinstallatie, dan duurt het zeker een kwartier tot een half uur, voordat alles weer gelijk is. Wat ik wel doe is de standaard verzenden en ontvangen tijd op 1 minuut zetten in plaats van de 30 minuten. Indien ik mails weggooi, zie na een tijdje "Wijzigingen ophalen Hotmail" of iets dergelijks onder in Outlook. (Gebruik Outlook 2007)
 
Maar het gaat om mails van bijvoorbeeld gisteren, die nu nog steeds in de inbox staan als ik hotmail via IE open. Volgens mij gaat er toch nog iets niet helemaal goed. Ook omdat ik al mijn mappen en contactpersonen mis...
 
Heb ik helaas geen antwoord op. Mogelijk Outlook connector de-installeren en opnieuw installeren, zodat je ook je account volledig opnieuw in Outlook aanmaakt. Ik werk al een aantal jaren op deze manier en heb dit nog nooit gehad.:confused:
 
Bedankt voor je snelle reacties!

Ik heb nog wat ontdekt (weet niet of het helpt of niet), maar ik heb in Outlook alleen mijn hotmail account. Dit is dan ook de hoofdaccount. De meldingen van een nieuwe e-mail verschijnen dan ook netjes onderin beeld enzo. Wat dat betreft ideaal.

Als ik nu mijn zelfde hotmail account nog een keer aanmaak in Outlook, verschijnen daar de overige mappen wel bij, maar ja, die wil ik dus graag bij de hoofdaccount zien.

Brengt dit nog helderheid?
 
Ik gebruik een ander email adres voor het hoofd account, die is van mijn provider. Heb het nooit geprobeerd, maar denk niet dan je de mappen kan verplaatsen. (wordt normaliter weer gesynchroniseerd.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan