Hotmail via Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

potjebierman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
31
Ik heb Outlook 2003 hiermee kon ik altijd mijn emails beheren van mijn hotmail account. Ik heb nu een nieuwe pc en wil dus weer mijn hotmail account invoeren, heb de stappen gevolgt alleen als ik nu op hotmail klik in outlook krijg ik de melding van email + wachtwoord invoeren. Als ik dit doe en op ok klik krijg ik steeds weer de melding terwijl mijn email + wachtwoord van hotmail zijn ingevoerd.

Wat doe ik verkeerd ??
 
Hoe kan het dat ik dit op mijn oude pc dan niet heb hoeven downloaden ??

Zie dat je hotmail live account moet hebben werkt dit niet met een "normaal" hotmail account ?
 
Hoe kan het dat ik dit op mijn oude pc dan niet heb hoeven downloaden ??

Zie dat je hotmail live account moet hebben werkt dit niet met een "normaal" hotmail account ?

Ik heb een 'normaal' hotmail account. Dus ik zou het gewoon proberen als ik jou was ..... als er dan nog vragen zijn kan je ze altijd nog stellen :(
 
Geen legetime versie outlook......... kan ik hier nog wat aan doen? behalve legetime versie ?
 
Geen legetime versie outlook.........

Sorry, maar had je dat niet gelijk aan kunnen geven :mad:
Ga gewoon correct een studentenversie kopen voor zo'n honderd Euri, of wees eerlijk en stap over op OpenOffice .....
Ik sluit deze threat
 
Sorry, maar had je dat niet gelijk aan kunnen geven :mad:
Ga gewoon correct een studentenversie kopen voor zo'n honderd Euri, of wees eerlijk en stap over op OpenOffice .....
Ik sluit deze threat

Jij kan topics niet sluiten. Dat kunnen moderators / admins alleen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan