Hotspot instellen lukt niet

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal
Ik heb een Mobieltje: Xiaomi 10T Lite en daarmee lukt het niet om "Draagbare Hotspot" in te stellen.
IIngesteld:
1) Mobiele gegevens -> AAN
2) Draagbare hotspot -> AAN
3) bij Draagbare hotspot instellingen -> Netwerknaam en Wachtwoord (heb ik beide ingegeven)

Tevens wordt aangegeven op mijn Mobieltje, dat er 1 verbonden apparaat is aangetroffen namelijk : esp32-C1FDFC (En dat correspondeert met mijn ESP32 )

Maar als ik het betreffende apparaat wil benaderen om Flashen, lukt dat niet.
Er kan geen IP nr. gevonden worden (waarmee ik kan uploaden/Flashen)
m.a.w. Mijn mobiel geeft geen Signaal af om mee te corresponderen.
Het moet in de instellingen mijn Xioami Mobiel zitten, maar wat zie ik over het hoofd?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Waarom vind ik het SSID van een Hotspot-naam nergens terug?
Of zoek ik verkeerd. Waar zou het moeten voorkomen?
 
Een hotspot is om een ander apparaat te laten verbinden met het data netwerk van de mobiel.
Dus niet andersom.
Bij mij is de ssid de naam van mijn telefoon.
 
Dat zoek ik ook.
Ik heb een ESP32 module die moet verbinding zoeken via Internet.
En die ESP32 moet verbinding met Internet opbouwen via mijn telefoon
(Misschien had ik me niet goed genoeg uitgedrukt)
 
die esp32 module zul je dus moeten vertellen dat hij via de naam van de telefoon met het wachtwoord welke jij ingesteld hebt voor de hotspot moet gebruiken.
Eigenlijk hetzelfde als je met een laptop kunt doen. Hotspot op de telefoon aan en dan de laptop de wifi verbinding van de mobiele laten zoeken en gebruiken.
 
Heb ik vorige week gedaan, met Naam van de Hotspot + WW
Desondanks wordt er geen contact gemaakt, en zie ik aldoor op het scherm van de PC
'Connecting ..................................................................................................'
Dus er wordt geen contact met de Hotspot gemaakt
Vandaar ook mijn vragen hierover
 
Nadat je je Netwerknaam en Password hebt ingevuld heb je ook bij WiFi modus gekozen voor WiFi Station modus
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan