HP deskjet F380 print niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superwoman

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Berichten
13
Ik heb een HP deskjet F380 printer en ik zit met een probleem dat hij niet wil printen, hij geeft op het schermpje van de printer een E aan.
Hij geeft of aan dat de inkt bijna op is terwijl ik toch echt pas nieuwe heb gekocht of hij geeft aan dat het papier op zou moeten zijn,
wat ook niet klopt, er zit genoeg papier in, vanaf 1 tot 10 blaadjes ben ik dat zo erin gaan doen en toch blijft ie beide om en om aangeven.
Ik heb op facebook al rondgevraagd aan mijn vrienden, maar zelfs zij kwamen er niet uit.
De reden dat ik het hier plaats is omdat ik het morgenochtend om 10 uur het nodig heb om mee te nemen voor de afspraak die ik heb staan.
En ik kan geen uitstel vragen omdat het nu of nooit is namelijk, en dit is mijn laatste redding om mijn printer nog een teken van leven te geven, zeg maar!
Hij deed het wel vanmiddag nog, en toen ik daarna het volgende wilde printen, kapte hij ermee en gaf hij dus dit aan en het hierboven genoemde...

sgdgerhet.png
 
Zijn het inktcartridges wat al verscheidene malen gevuld zijn of zijn het originele van HP? De "kabel"(aansluiting) wat je ziet aan de onderkant van de cartridges kunnen beschadigd raken waardoor de printer ze niet goed méér kan aansturen/uitlezen.
 
Nee, deze inktcartridges zijn nieuw gekocht in de winkel, en dus de originele van HP, ook geen goedkope kwaliteit, de échte..
Ik ben nu al uren bezig en nog steeds lukt het niet.
De printer print nu helemaal niks meer of geeft ook niks meer aan dan een 1, al klik ik op 10x iets afdrukken, hij geeft geen kick, maakt geen geluid, ook geen rood lampje.
Zou bijna denken dat ik em nu helemaal gesloopt hebt.. Nog meer ideeen? Ik ben niet van plan om de hele nacht ook nog wakker te blijven :(
 
Thnx, ga ik weer proberen, heb nog een halfuur dan moet ik er zijn, moet lukken in 15 min hoop ik ^^
 
Echt niets heeft geholpen, het blijft hetzelfde liedje.... Er zou geen papier in zitten en de inkt is bijna op, ja niet dus, beide is aanwezig nog altijd....
 
Verplaatst van "Overige software" naar "Printers / scanner / All-in-one"
 
Weet dan niemand een antwoord hierop dat wel werkt? Ik dacht wel tot een antwoord te komen, maar nadat we van iedereen de tips aangenomen te hebben, en niets hielp...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan