hp deskjet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritaho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2022
Berichten
2
Hallo mijn hp deskjet print wel een testpagina maar geen document. Het probleem zit dus in de printer, maar hoe om ik erachter waar?
 
Dit is wel heel summiere info. Wij hebben geen glazen bol, dus als je ons wilt vertellen wat je zelf al gedaan hebt, welke printer het is, of je stuurprogramma's hebt geïnstalleerd, met wel OS je werkt etc. etc.
Dan kunnen we kijken of we je kunnen helpen.
 
Hallo mijn hp deskjet print wel een testpagina maar geen document. Het probleem zit dus in de printer
Hè? Als de printer wél een testpagina afdrukt, dan ligt het dus niet aan de printer, maar hooguit aan de manier waarop je er documenten heen stuurt. De arme printer is in deze onschuldig, en heeft mijn warme sympathie :).
 
het is een hp deskjet f4100, het os is windows 10, er zitten nieuwe inktpatronen in, ik heb de probleemoplosser van windows gedaan, dan drukt hij een goede testpagina af, maar een document wil hij niet printen. De printer geeft een foutmelding op de display, maar hij print wel prachtige testpagina's
 
Ah, de geheime foutmelding......
Altijd bijzonder!!

Helaas is er geen oplossing voor geheime foutmeldingen. Onderzoekers zoeken daar al jaren na ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook razend benieuwd! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan