Hp laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prosperos

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Berichten
66
Beste Helpmij,

ik heb in 2014 de HP Pavilion 15-p032nd gekocht. Vanochtend wilde ik deze starten en ik kreeg alleen een zwart scherm.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:

1. De batterij verwijderd, netstroom eraf en de startknop voor 60 seconden inhouden
-Dit werkte niet
2. De Windows en de B toets ingedrukt houden met het opstarten
-Dit werkte niet
3. Alles opengemaakt en de verbindingen bekijken
-Alles was goed verbonden
4 Verbinding gemaakt via een hdmi kabel
-Geen signaal
5 Met een zaklamp op het zwarte scherm geschenen
-Geen beeld zichtbaar


Daarna heb ik HP gebeld en zij adviseerden mij om hem op te sturen voor reparatie a 325 euro. Aangezien het moederbord waarschijnlijk kapot is.

Nu is mijn vraag: Wat adviseren jullie mij? HP heeft er namelijk meer baat bij als ik alles via hen regel dan dat ik het zelf aanpak, dus het advies om een nieuwe laptop te kopen klinkt als een verkooppraatje. En een moederbord opsturen deden ze niet.

Alvast hartelijk dank!
 
Laatst bewerkt:
En garantie heb je niet meer?

EDIT: volgens Tweakers staat het apparaat sinds juli 2014 in de prijslijst ..
 
HP zei dat ik geen garantie meer had.

Ik heb hem op 15-09-2014 ontvangen.

En ik heb hem via bol.com besteld.
 
Tja, je hebt recht op 2 jaar garantie, 1 jaar van de leverancier en 1 jaar van de fabrikant maar zie het maar eens te krijgen.......

Indien je het geheugen eruit haalt en de schijven loskoppelt, geen bios beeps?
Indien een dedicated grafisch deel, geen losse soldeerpunten op de flip waar de GPU op zit?
 
Tja, je hebt recht op 2 jaar garantie, 1 jaar van de leverancier en 1 jaar van de fabrikant maar zie het maar eens te krijgen.......

Indien je het geheugen eruit haalt en de schijven loskoppelt, geen bios beeps?
Indien een dedicated grafisch deel, geen losse soldeerpunten op de flip waar de GPU op zit?


Bios beeps doen vijf keer een serie van 3 korte beeps
 
Indien het notebook het nu weer doet met dit reepje en niet met die andere, lijkt me dan logisch.

Mooi dat hij het weer doet toch?
 
Indien het notebook het nu weer doet met dit reepje en niet met die andere, lijkt me dan logisch.

Mooi dat hij het weer doet toch?

Ja, ik zit hier een gat in de lucht te springen. Ik ben er al sinds vanochtend mee bezig en heb niks kunnen eten daardoor. Dus ik ga nu naar de winkel, voor onder anderen avondeten. En mijn eerste glaasje rode wijn drink ik op Lange Pier (en iedereen die nog meer geholpen heeft).

Je bent mijn held
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan