HPageBreaks(## variabele##).Delete

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankvp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
4
Goedemiddag,

In aanvulling op mijn vorige topic -welke ik inmiddels ver heb opgelost- heb ik het volgende probleem. Omdat mijn pagina-eindes erg variabel zijn, wil ik dat ze automatisch opschuiven als er cellen worden verborgen. Op dit moment worden de verborgen cellen namelijk ook uitgeprint.

Ik probeer het met de volgende code;

Code:
Rows("323:392").EntireRow.Hidden = True
Dim paginaeinde As Integer
paginaeinde = [K47].Value
ActiveWindow.SelectedSheets.HPageBreaks(paginaeinde).Delete

De waarde van de te verwijderen pagebreak staat opgenomen in cel K47, deze is kloppend. Echter krijg ik een error op de regel van de HPagebreak, ik wil dat de variabele 'paginaeinde' (is een bepaald nummer, bijv. 7) wordt gehanteerd. Echter doet Excel dat niet, iemand enig idee wat er mis gaat?

Alvast bedankt!
 
Vermijd verborgen rijen/kolommen in af te drukken gebieden.
Excel is er voor berekeningen en gegevensopslag. Voor opgemaakte documenten kun je beter een tekstverwerkingsprogramma gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Als dat zou kunnen zou ik dat doen, echter moet dit in excel worden opgebouwd dus ik heb geen andere keus. Daarom hoop ik dat iemand anders een oplossing weet voor mijn probleem.

Dank.
 
In Excel bestaat geen noodzaak in een afdrukgebied verborgen rijen/kolommen op te nemen. Dat is de oplossing voor je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan