HTC Wildfire rooten

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
730
Hallo,

Ik wil eigenlijk al een poosje mijn HTC Wildfire booten, ik heb al enkele pogingen gedaan maar ze werkten niet..

Geprobeerd:
  • unREvoked
  • SuperOneClick
  • Revolutionary

Meer heb ik helaas nog niet gevonden..

Bij unREvoked gaat het heletijd goed, totdat het begint bij root.. root.. root.. > Unknown error occured.
Bij SuperOneClick crasht het programma nadat hij de adb server heeft opgezet (stap2)
Bij Revolutionary kan hij mijn mobiel niet vinden..

Kleine info:
Telefoon is Up-To-Date
Modelnummer: HTC Wildfire A3333
IMEI: 357032042464687
Android versie: 2.2.1
Leeftijd: Tikt de 2 jaar aan
 
De beste manier om te rooten blijft toch het installeren van een andere kernel, met rootmogelijkheden. Ik hoor eigenlijk altijd slechte verhalen over mensen die een one-click-root-app gebruiken...
 
En dat werkt hoe :eek: want ik sta nog diep in de kinderschoenen met rooten..
 
Dat is een iets lastiger proces dan one-click. Mag je ik je er in ieder geval op wijzen dat je garantie vervalt met een alternatieve kernel. Je zou eventueel de oude weer terug kunnen zetten en vervolgens garantie claimen, maar weet wat je doet. Ik heb zelf geen ervaring met een Wildfire, dus dat weet ik niet precies, maar ik raad je aan om even rond te kijken op www.androidworld.nl . Kijk vooral even op het forum, daar staan vaak guides en tips.
 
En waarom zou je hem willen rooten dan, vraag ik mij zelf af !? ;)
 
Ik loop vast op: "Make sure USB debugging is enabled on the HTC Wildfire (Settings » Applications » Development » USB debugging)."
 
Ga naar menu,instellingen,Applicatie ,ontwikkeling, foutopsporing
 
Gambia user,

Ook ik heb de HTC Wildfire A3333 en ook ik heb hetzelfde probleeem met unREvoked. op geeft moment geeftie een error op. Wel heb ik het voor elkaar met Revolutionary me telefoon op s-of te instellen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan