• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

html pagina met data naar excel brengen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcusG

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2010
Berichten
19
Dag allemaal, ik zit met een GROOT probleem en heb al van alles geprobeerd maar het wsil niet lukken.
Ik heb namelijk een html pagina dat in realtime beursnoteringen haalt van een andere website. De gegevens veranderen dus contstant. Dat programma werkt optimaal zowel online als offline. Alles verandert op het scherm zoals het moet. In de broncode echter staan vaste waarden (vb: <td class="laatste_veld">64,19</td>) die via het externe programma wel veranderen in realtime waarden.

Als ik via een webquerie die gegevens binnenhaal in excel en om de 1 minuut laat vernieuwen, dan doet de bewerking 'vernieuwen' het wel, maar alle getallen blijven dezelfde als uit de broncode. Excel blijft dus de broncode overnemen ipv de gewijzigde gegevens op het scherm.

Ik ben geen kapitalist hoor, verre van, gewoon een gezonde interesse in dat beursgedoe. Heeft iemand een oplossing hiervoor zodat ik in excel het een en ander kan 'trachten' te analyseren? Alvast dank bij voorbaat! Grts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan