Hyperlink access werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkdrent

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Berichten
382
Zou iemand mij kunnen helpen met onderstaand probleem...

Ik heb vanuit een excel bestand een kolom met de kop www in deze velden staan allemaal http:// adressen wanneer ik deze excelsheet in access ga importeren dan geef ik bij veldeigenschappen hyperlink aan. Wanneer ik nu de tabel ga bekijken in access en ik ga met de muis op de hyperlink staan dan zie ik wel dat de muisaanwijzer veranderd in een handje maar wanneer ik dan klik op de link gebeurt er niets....! :confused:

Weet iemand waar dit aan kan liggen of doe ik iets fout?
 
Dat de muisaanwijzer verandert heeft alleen te maken het het feit dat de veldeigenschap is ingesteld op hyperlink. Ik vermoed dat er iets verkeerds in je velden staat; ik heb net een simpele test gedaan, en bij mij werkt het vlekkeloos, zowel met een internet adres als met een tekstbestand. Dus ik ben benieuwd naar wat er in de tabel staat...
 
Ik ben er achter gekomen waar het fout gaat het is namelijk zo dat wanneer je in excel een veld heb gemarkeert als hyperlink deze als volgt in access importeert als hyperlink dit werkt niet maar wanneer je de tabel importeert in access als tekst en deze later wijzigt in de tabel van access naar hyperlink dan werkt het.... Thanx voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan