hyperlinks in mailbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

kikicaca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
1
Beste,
Ik werk voor een ledenorganisatie (70-tal leden) met tweemaandelijkse nieuwsbrief. Tot hiertoe was dit een PDF die we naar iedereen doorstuurden.

Vandaag wil ik de verschillende nieuwsitems in een e-mail: een aantrekkelijke layout die me toelaat een foto, een titel en de twee-drie eerste regels te laten zien. Daarnaast ‘lees meer’ waarop de geïnteresseerde lezer kan klikken. Hij komt dan lager in de mail waar het integrale artikel opgenomen is.

Kunt je me zeggen hoe ik dit aanpak?

Ik zocht al twee uur via zoekrobots, maar kom enkel op betalende software terecht.

Dank !
 
Maak in Word de nieuwsbrief zoals je hem wil hebben. (de links maak je door te werken met bladwijzers en hyperlinks). In de meeste versies van Word is een mailsjabloon opgenomen anders maak je een gewoon document en plak je alles in een mailbericht (met html-opmaak).
Wel een waarschuwing sommige mensen willen of kunnen alleen maar plain text mailberichten ontvangen dus je zult daar een oplossing voor moeten vinden, Vaak gaat dat via een link naar een webpagina waarop de nieuwsbrief staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan