Opgelost Iets fout gedaan op iPad

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Kan iemand mij helpen ik heb iets fout gedaan en krijg geen gevuld scherm maar op mijn iPad
Zie foto. Het zal wel iets heel eenvoudigs zijn maar ik kom er niet uit, ik heb een iPad .
Alvast erg bedankt.
Gr Carina
 

Bijlagen

  • IMG_0966.png
    IMG_0966.png
    581,8 KB · Weergaven: 17
  • IMG_0967.png
    IMG_0967.png
    989,3 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
En wat heb je precies gedaan, weet je dat nog? Want ik zie wél een normaal Safari scherm. Alleen wat smaller :). He je daar ook last van met andere browsers?
 
ipad een keer uit en weer aanzetten wil wel eens helpen.
 
Op mijn Iphone SE2020 krijg ik een vergelijkbaar beeld, maar nog smaller (kleiner scherm), dus 2 websites naast elkaar en daarna moet ik scrollen. Imho was dat altijd al zo. De ipad is breder dus voor het 1e plaatje 4 websites max naast elkaar zou kunnen.

Had je bij de browser soms "Alle" moet kiezen i.p.v. "Afbeeldingen"? Zie plaatje "op de SE".
1708881181849.png
 
De ipad is breder dus voor het 1e plaatje 4 websites max naast elkaar zou kunnen.
Dat klopt niet; ik heb op mijn iPad een volledige benutting over de volle breedte. Altijd gehad ook trouwens, ongeacht de versies. Bovendien geeft TS aan dat het sinds kort zo is, en voor die tijd niet.
 
@carina:
Heb je Safari al afgesloten? Heb je de iPad al een keer opnieuw opgestart? Of (hij is er sinds een paar dagen) de upgrade al uitgevoerd? Allemaal zaken die de standaard instellingen kunnen herstellen.
 
Dank allemaal voor de reactie, vanmorgen was het nog goed maar denk toch dat ik iets gedaan heb ….weet echt niet wat. Aan ik zetten heeft ook niet geholpen. Ik heb me uitgelogd bij Google maar er veranderd niets. Echt heel raar
 
Wat heeft Google er volgens jou mee te maken? Het lijkt mij een Safari probleem. Je hebt overigens geen antwoord gegeven op alle vragen :). En ik bedoelde dus resetten, niet uit- en aanzetten.
 
Oke, opnieuw ik heb de ipad gereset maar het is nog niet verholpen, ik denk ook niet dat het aan google ligt,ik doe het volgende.. ik typ boven in de zoekbalk fiets dan klik ik op afbeeldingen en daar gaat iets fout.de fietsen staan er maar half op en het is een smal beeld.
OctaFish welke vragen moet ik nog meer beantwoorden ? Hoor het graag ik ben echt een leek in dit soort dingen.
 

Bijlagen

  • IMG_0968.png
    IMG_0968.png
    209 KB · Weergaven: 3
Opgelost Ik heb het volgende gedaan, ik ben naar Safari gegaan

>vraag om desktop positie> alle websites aan gezet en toen was het opgelost.

Dank je wel OctaFish je had gelijk het moest iets met Safari zijn.

Dank voor de reacties
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan