Ik kan de nieuwste versie van de freeware FBackup 5.4 niet meer correct installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik gebruik al enige tijd FBackup 5.4 ( de freeware versie) Nu kan ik daar geregeld een nieuwere versie van downloaden en dat doe ik dan ook. De nieuwste versie geeft echter zodra ik na het downloaden en installeren een scherm waarop twee knoppen staan de eerste BUY NOW en de tweede ENTER LICENCE KEY (Of kreten van gelijke strekking). Bij de site van Softland voor FBackup kan ik op een forum komen en daarop krijg ik alleen het antwoord dat ik een bepaalde link moet volgen en als ik die volg dan krijg ik weer hetzelfde. Hoe ga ik daarmee om?

Vanzelfsprekend kan ik ook een ander freeware programma gaan gebruiken voor mijn Backup maar essentieel is wel dat op dezelfde manier mijn Backup kan maken, dat wil zeggen:
- Naar mijn NAS/DLNA server
- Foto, Film en Muziek mappen moeten geschikt zijn voor de DLNA server dis niet gecompressed of encrypted.
- De Backups moeten incrementeel zijn
- De andere backups mogen compressed zijn, liefst via een ZIP of een TAR compressie. zodat ik makkelijk een enkele file kan terughalen buiten het backup programma om.

FBackup kan dit. Welke andere programma's kunnen dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan