in een pdf tekenen met paint hoe doe ik dat

Beste.
Ik werk helemaal niet bij de watergroep en zit niet achter bureau en de schrijf fout is terecht maar ben niet onvriendelijk zoals sommige daar is iets mee.
fijne zondag voor degene die goed in het leven staan.
 
@watergroep
Beste.
Amuzeer u in het hondenhok met die kou
Ik vond dat toch vrij onvriendelijk, misschien heb ik wat overdreven gereageerd, ik had wat meer feedback verwacht of je ermee verder kon of we moeten verder zoeken.
@OctaFish
Hoe haal je het in je hoofd om iemand anders op een taalfout te recht te wijzen? En dan ook nog op zo’n toontje? Schaam je jezelf niet?
Dit gezegd zijnde van een iemand die zo ongeveer om de twee postjes iemand aanvalt en altijd een grote smoel heeft, zijn piemel in een konijnenhol steekt en denkt dat de wereld aan zijn kloten hangt, en verder beweert dat hij sinds 1982 geen enkele fout meer heeft gemaakt, neen, ik schaam me niet,jou toontje is veel erger. (maar ja, iemand die van zichzelf denk dat hij geen fouten maakt en van eigendunk overloopt is niet slimmer)
Trouwens het foutje dat je in het vet hebt gezet was geen taalfout maar een typo.
 
Ik heb om de problemen die er zijn in dit topic het maar verplaatst naar de overige office vragen.
ook de toon naar elkaar is niet vriendelijk.
Mocht dit niet veranderen dan gooi ik dit topic op slot.
En dan zou het ook nog kunnen dat we afkoel periode voor sommigen gaan instellen.
Houd het leuk en help elkaar.👍
 
@ puppie,
het valt mij op dat octafisch altijd een handje boven het hoofdje wordt gehouden. Belachelijk.
 
Dit gezegd zijnde van een iemand die zo ongeveer om de twee postjes iemand aanvalt en altijd een grote smoel heeft, zijn piemel in een konijnenhol steekt en denkt dat de wereld aan zijn kloten hangt, en verder beweert dat hij sinds 1982 geen enkele fout meer heeft gemaakt, neen, ik schaam me niet,jou toontje is veel erger. (maar ja, iemand die van zichzelf denk dat hij geen fouten maakt en van eigendunk overloopt is niet slimmer)
Hebben we het hier over dezelfde Octafish? Jij hebt een betere fantasie als ik. Zeg wél even waar dat konijnenhok staat, want dat moet ik zeker een keer proberen…
 
het valt mij op dat octafisch altijd een handje boven het hoofdje wordt gehouden. Belachelijk.
Fyi: niemand houdt mij de hand boven het hoofd, en dat is ook niet nodig. En jouw opmerkingen (naar mij en TS) slaan echt nergens op. Dus doe vooral ook even aan zelfreflectie, en bedenk dan dat puppie jou óók je gang laat gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan