• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Index vergelijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolly01

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
486
Ik wil in tabblad "UID1" de records van tabblad export die bij kolom E "Interaction Count" het getal 1 bevatten. In tabblad UID1 staat in regel 2 de eerste gewenste record.

Ik denk dat ik dit met een INDEX VERGELIJKEN formule kan gebruiken maar het lukt niet.

Hoe zien de formules er in tabblad "UID1" kolommen A:G eruit als ze de records uit tabblad "export" halen die bij kolom E "Interaction Count" het getal 1 bevatten?
 

Bijlagen

  • voorbeeld1.xls
    15 KB · Weergaven: 17
de oplossing met een filter is niet voldoende (zie bijlage)?
 

Bijlagen

  • voorbeeld1 (jolly01)(oeldere).xls
    28 KB · Weergaven: 17
Ik heb het jaren lang met formules gedaan, en kan het wel voor je maken, maar bij vele data wordt het bestand erg traag.

In moduleblad UID1 staat een macro, en dat werkt stukken sneller.

Verander in cel J1 het getal.
 

Bijlagen

  • UID1.xls
    26,5 KB · Weergaven: 18
Bedankt voor jullie reactie,

Het oorspronkelijke document is een stuk groter met Tabbladen UID1 t/m UID5
Het zou voor mij makkelijker zijn met formules waarin in elk tabblad UID1 t/m UID5 de beftreffende records uit tabblad export worden meegenomen.
HSV, heb je voor mij een versie met formules?
 
De rest is aan u.
Niet invoeren als matrix.
 

Bijlagen

  • Jolly.xls
    34 KB · Weergaven: 17
ik heb er ook eentje bij elkaar gekregen .

Ik maak gebruik van een hulpcel , maar je kan op alles zoeken wat in het blad " export " staat .

Je kan zoeken op Call , Workgroup , Interaction count en op Agent id alles kan gefilterd worden in deze matrix

Er zit een macrootje in om de cel te wissen na de eerste selectie keuze .
 

Bijlagen

  • voorbeeld(hoe het ook kan ).rar
    20 KB · Weergaven: 9
Mijn complimenten Daniël, alias Trucker10. :thumb:
 
@ Harry , ik ben jaloers op die matrix formules die jij telkens uit je mouw haalt ;) , Deze hier heb ik ooit eens aangetroffen en de bedenker ervan ? WHER ? .

Nu is het TS die ook eens op zijn/haar gitaar mag spelen en iets laten " horen " :p :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan