Installatie Nero 7.7.5.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry C

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2009
Berichten
8
Bij het installeren van Nero 7.7.5.1 (onder Vista Home Premium 32bit) krijg ik de onderstaande foutmelding, zie bijlage. Deze Nero versie heeft al eerder op dezelfde PC gedraaid.
De cleantool van Nero ook gebruikt, maar geen resultaat.
Als ik naar de bewuste sleutel ga met regedit, dan krijg ik de onderste melding.
Wie heeft een tip voor mij.

Groeten,
Harry C
 

Bijlagen

  • HKEY.pdf
    56,9 KB · Weergaven: 49
Rechtsklikken op die sleutel, en kiezen voor Machtigingen
Geef de groep Iedereen "Volledige toegang"
Kijk of je daarna weer wel bij die sleutel kunt.

Tijs.
 
Helaas Tijs, als ik op de sleutel klik krijg ik de onderste melding die in de bijlage staat.
Dus aanpassen lukt dan niet meer.

Groeten,
Harry C
 
Ok, doe het dan zo:
Download psexec.exe, en (ver)plaats dat bestand in je \Windows\System32 map
Maak een snelkoppeling naar cmd.exe /k psexec.exe -s -i regedit.exe, noem die snelkoppeling "Regedit als System", rechtsklik op die snelkoppeling, en kies voor "Als Administrator uitvoeren". [Evt. krijg je een melding van psexec die je met Agree moet beantwoorden om het programma te kunnen gebruiken].
Kijk dan of je rechten kunt toekennen op die sleutel. Werkt dat niet (direct), dan kun je via knop Geavanceerd -> tabblad Eigenaar/Owner de groep Administrators eigenaar maken van de sleutel (niet vergeten op Toepassen te drukken). Je kunt dan zéker rechten toekennen, zodat je de sleutel ook verwijderen kunt.

Informatie over psexec: hier

We horen wel of dit je vooruit helpt.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de handelingen uitgevoerd voor de bovenliggende registersleutel heb ik nu de rechten, maar bij DXPlugins krijg ik nu als ik de sleutel wil verwijderen of de rechten wil aanpassen de volgende melding.

Kan DXPlugins niet verwijderen er is een fout opgetreden bij het verwijderen van de sleutel.
Ik heb geen idee wat nu te doen.

Groeten,
Harry
 
In dergelijke gevallen (als je rechten hebt aangepast in bestanden/mappen/registrysleutels en je tegen vreemde problemen aanloopt) even de pc herstarten en nog eens kijken hoe de stand van zaken er dán bijstaat.

Succes,

Tijs.
 
Helaas is ook na het opnieuw opstarten het probleem niet weg.

Groeten,
Harry
 
Probeer dat dan eens in Veilige modus? Misschien heeft een of andere driver of (nero-)service die sleutel 'in gebruik'/geblokkeerd, vandaar.

Tijs.
 
O\Heb de veilige modus geprobeerd, zonder resultaat echter.

Groeten,
Harry C.
 
Dan weet ik het niet. Hopelijk heeft iemand anders nog een hint voor je (of gebruik Google).

Tijs.
 
In ieder geval bedankt voor je tips. Ik google wat af maar tot op heden zonder resultaat.
Waarschijnlijk zal de schijf geformatteerd moeten worden maar daar heb ik weinig zin in.

Groeten,
Harry C,
 
Inmiddels kreeg ik meer problemen en heb Vista opnieuw geïnstalleerd.
Niet direct iets om vrolijk van te worden.

Groeten,
Harry C
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan