Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

royduin

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Berichten
583
Wat is de beste installer en waar kan ik die downloaden? Hij moet makkelijk te begrijpen zijn..

Welk programma moet ik downloaden om een .msi bestand als installer te maken?

Roy ;)
 
Ik hoor daarnet dat het een .msi moet worden, dus dan valt die af..
Met welk programma kan ik .msi installatie's (makkelijk) maken? Heb je ook een link om het te downloaden? (liefst NL versie)

Roy
 
Ik heb nu Advanced Installer 4.4.1 , maar is het mogelijk om er twee versie's in te stoppen?
Als de installer start, dan kan je kiezen of je de installatie in het NL of EN wil hebben?
Als je dat geselecteerd heb, dan zie je in de installer of in het NL of in het EN net wat je geselecteer hebt, maar dan installeerd hij ook het programma in NL of EN.
Ik heb twee .exe bestanden van mijn programma. Een engelse en een Nederlandse.
Dus dan moet hij als EN is alles installeren behalve de .exe van de engelse versie.
Of als de NL is geselecteerd dan de engelse .exe niet.

Ik hoop dat dit mogelijk is en dat iemand kan laten zien met screenshots hoe, of dat er iemand een site heeft waar dit uitgelegd staat (liefst in het NL)

Roy
 
Ik heb nog een vraag:
Hoe zit het met zo'n update installer bij die advanced installer?
Dan maak je een msi bestand als update, maar is het dan ook nog een gewone installer of kan je hem dan alleen maar updaten?

Wat ik dus wil weten is:
Is het mogelijk om een installatie te maken met advanced installer die je gewoon kan installeren, als er een oudere versie op je pc is geïnstalleerd, dan update hij hem.
En hoe?

Roy ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan