Internet, dns problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meindertt

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Berichten
25
Hallo beste leden van HM.

Ik heb vaak last van internetproblemen maar ik kan wel blijven skypen maar ik kan geen website's meer berijken ook als in ingame ben bijv. League Of Legends blijf ik daarin wel geconnect maar ik kan vaak in geen enkele browser websites berijken..
Als ik via problemen oplossen probleem probeer te zoeken zegt die vaak
-Dns server reageert niet
Of kan het probleem niet oplossen.
Andere pc's hebben er geen last van..
Ik heb de nieuwste driver geen malware.
Iemand een idee?

M
 
Ik herken dit vooral als dat de router(-modem) overbelast is geraakt door downloads, en dat geldt extra voor torrent downloads.

Tijs.
 
Ik herken dit vooral als dat de router(-modem) overbelast is geraakt door downloads, en dat geldt extra voor torrent downloads.

Tijs.
Ik heb zeer veel torrents gedownload maar de laatste tijd geen, bedoel je dan dat de router beschadigd is ofzo?
 
Ik zeg niets over beschadigd, maar wel over overbelast. Haal die router eens van de stroom af, wacht een minuut of zo, en zet 'm weer aan. Kijk of het beter gaat zodra de router weer helemaal opgestart is.
Wel vreemd dat je schreef dat andere computers er geen last van hebben, maar mogelijk zitten die niet aan dezelfde router als jouw pc...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niets over beschadigd, maar wel over overbelast. Haal die router eens van de stroom af, wacht een minuut of zo, en zet 'm weer aan. Kijk of het beter gaat zodra de router weer helemaal opgestart is.
Wel vreemd dat je schreef dat andere computers er geen last van hebben, maar mogelijk zitten die niet aan dezelfde router als jouw pc...

Tijs.

De router gaat vaak genoeg van de stroom , helpt tijdelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan