Internet Explorer 5,5

Status
Niet open voor verdere reacties.

snipper

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Berichten
59
Het probleem is nogal complex .
Ik heb als 2 é pc een laptop waarop een 2000 pro staat , en dus Internet explorer 5.0 .
Nu wil ik daarmee ook op Internet, maar als modem heb ik een B Box
van Belgacom .
Maar die werkt alleen vanaf Explorer 5,5 .
Die 5 opgraden naar 5,5 gaat dus niet omdat ik er niet mee op internet kan .
Is er een mogelijkheid om 5,5 te downloaden op memory stick met mijn
desk top, en dan later deze op de laptop te zetten ?
Ik heb al eens gekeken, men kan blijkbaar 5,5 wel downloaden, maar op memory stick is blijkbaar iets anders .
Of heeft iemand misschien een ander idee ?
Vr. Gr.
 
modem ? jikes.
dat is een inbel modem? geen kabel - ADSL - breedband dus.
kan me eigenlijk niet voorstellen dat zon (toch wel verouderd) ding pas vanaf IE 5.5 werkt.
Zeker dat het geen router is ? (zou kunnen denk ik, zeker omdat je 2 pcs hebt).

Als wel een router is. Gewoon de netwerk kabel direct in je 2000pro jassen. Heb je internet. Kun je upgraden.

Als het wel een modem is. Het lijkt mij wel gewoon te kunnen werken als je het via de usb-stick doet.
Gewoon de 5.5 (of hoger, ik gebruik zelf firefox, maar IE 6 schijnt ook erg goed te zijn :p ) installatie files op de stick zetten. In je pc pluggen, en daarvan af setup runnen.
Je kan ook heel de programma map op je stick zetten, en dan ook weer setup runnen van af je stick.
 
Dank voor het antwoord .
Het is wel degelijk ADSL, ik had vroeger een Thomson modem, maar toen die stuk was heb ik die B Box van Belgacom gekocht, die kan draadloos en voor meerdere pc's en indien gewenst ook voor digitale tv .
Die B box moet wel op de pc geïnstalleerd worden, met een cd, altijd, ook met xp .
Het is daar dat ik vast zit omdat hij minimum IE 5,5 nodig heeft .
Mijn probleem is dat ik niet weet waar ik die installatie files moet vinden, ik heb al
gekeken op Google, maar ik vind het er niet, het zal wel aan mij liggen .
Vr. Gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan