IObit Advanced System Care 3.7.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferna37

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2010
Berichten
25
Hallo,

Ik gebruik al een hele tijd probleemloos ASC, en heb pas geüpdatet naar versie 3.7.2.
Ik vermijd wel, hiermee het register te scannen en laten opschonen, dat laat ik liever over aan Ccleaner.

Toch lees ik op enkele fora, dat het gebruik van ASC af te raden is.

Gaarne de mening van de kenners op dit forum hierover.

Vast dank voor eventuele reacties,

mvg

Ferna
 
Zoals de meeste "optimaliseerprogramma's" is het maar afwachten wat ze allemaal met je pc doen en of jouw pc die veranderingen wel aankan. Immers de ene pc is de andere niet. Een paar jaar geleden heb ik een tijdje met dit soort progjes wat gestoeid en ik moet zeggen dat ik de tweaks liever handmatig doe, als dat al nodig is. Daarbij zitten er tweaks tussen die zeer discutabel zijn en sommige zijn gewoon een broodje-aap-verhaal.
Mijn advies:als je geen problemen met je pc hebt en alles lekker draait ga dan niet aan de slag met dit soort programma's,de kans dat er "bugs" inzitten is zeker niet uit te sluiten.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Allen die gereageerd hebben, mijn hartelijke dank.

Ben nu tijdelijk overgeschakeld op Glary utilities. ( ik experimenteer graag, daar kan ik niets aan doen)
Ook hier blijf ik van het register af, dit laat ik aan CCleaner over.

mvg

Ferna
 
Er is niets mis met experimenteren (dat heb ik zelf ook vaak gedaan) maar wel met een pc die ik daar speciaal voor heb (pentium 3 geloof ik), kortom een pc waar je niets mee te verliezen hebt. Dan kun je ook met de BIOS-settings (geheugentimings e.d.) eens goed experimenteren maar het meest leer je toch als je die instellingen handmatig doet, zoals registertweaks dan leer je het register beter kennen/begrijpen.
Enfin,succes verder en zet je vraag ff op opgelost. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan