Is dit een goede budget game PC (€600)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwevraag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
2
Hallo iedereen,

Ik ben voor mijn broertje een budget game pc aan het zoeken.
Nu heb ik een kant en klare pc gevonden die we eigenlijk wel de moeite waard vinden, ik zou het echter erg vervelend vinden als ik hem nu dit advies geef en het toch niet goed blijkt te zijn... Zouden jullie kort kunnen kijken naar de pc en jullie mening geven? Ik heb zelf ook al veel info gezocht en gevonden, en naar mijn mening is dit een redelijke (budget) game pc... alleen over het moederbord kan ik weinig info vinden...

Alvast heel erg bedankt!

-€590
Processor: Intel Core i5 3550
Moederbord: ASRock B75M-GL 1155
Grafische kaart: Nvidia Geforce GTX 650 2Gb
8 Gb werkgeheugen
500 Gb harde schijf
Voeding: 500 watt
http://www.dragoncomputers.nl/compo...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,55/

Hier willen we zelf dan nog een netwerkkaart (TP-Link TL-WN851N 300MBit) voor kopen en erin zetten... [niet nodig dus...! fijn]

Een alternatief zou zijn:
€600
AMD Zambezi FX-4100 QuadCore
MSI 760GA-P43FX
Nvidia GTX650Ti 1GB
8 Gb werkgeheugen
500 Gb harde schijf
600 Watt

http://gamepc.nl/amd-game-pc?tab=configuratie#samenstellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ehm, ik wil niet veel zeggen, maar ze zijn wel niet zo goedkoop. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar je kan meer waar voor je geld krijgen: bijvoorbeeld
 
waarom wil je er een losse netwerk kaart in doen?
de moederborden die jij opnoemde hebben allebei al een netwerkaansluiting.

dus tenzij je er iets speciaals mee wil doen is een netwerkkaart overbodig...
 
@ Subplayer 52: bedankt voor je snelle antwoord! Ik ga zeker even kijken!

@ 100tibor: Ik had begrepen dat er bij die pc alleen een verbinding via kabel mogelijk was (dus geen wifi)... Als dat al ingebouwd is heb ik inderdaad geen netwerkkaart nodig... Bedankt!

@ de rest: verder advies is nog altijd gewenst!
 
Laatst bewerkt:
@100tibor
Klopt niet wat je zegt!
@TS
Je zal wel,een externe adapter nodig hebben! Je moederbord heeft enkel ethernet, enkel een beperkt aantal moederborden heeft ingebouwde wifi. Je kan natuurlijk ook een wifi kaart kopen die je aansluit op je moederbord, maar ik vind dit niet handig.
Degene die je geselecteerd had is goed :)
 
@subplayer, de TS moet gewoon een externe adapter kopen, zoals een TP-Link TL-WN822N. Dat is een kastje met een lange USB kabel naar de computer. Dat kastje kan je op iedere willekeurige plek neerzetten en heeft een zeer goed bereik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan