is dit een leuk setje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij koop je uiteindelijk toch niet.
Kijk eens in 1 van je andere draadjes.....................
 
wie is ken.....

maar wat wil je er verder op aansluiten.
En ik begrijp uit een reactie dat je dit al vaker vraagt?
 
wie is ken.....

maar wat wil je er verder op aansluiten.
En ik begrijp uit een reactie dat je dit al vaker vraagt?

ja ik heb zelf idd zelf al een i7systeem gekocht maargoed...... mensen zeggen eerst voordat ze iets weten.... dit was langer dan een maand ofzo geleden........

ik moest nu kijken voor een nieuwe videokaart met een agp,maar na vragen in de winkels bleek het systeem van me broertje al wat ouder te zijn en ook aan vernieuwen toe te zijn...
dus vandaar deze vraag, mijn vraag is dan past dit systeem logisch bij elkaar,met andere woorden heb ik het goed bij elkaar gezocht,en is het ook een degenlijke upgrade voor rond die prijs,of zijn er andere mogenlijkheden waardoor ik mischien net is meer betaald maar betere prestaties zal krijgen...

is dit teveel gevraagt, lijkt me niet toch!
 
Ik kon uit je vorige draadjes niet opmaken dat je al iets had gekocht.
Ik kreeg het gevoel dat je steeds vragen stelde, zonder er iets mee te doen.

Als je nu volgende keer de vragen op opgelost zet en erbij vermeld wat je ujiteindelijk gekocht hebt, dan zou dat voor ons erg prettig zijn. Voor ons is dit een hobby he: houd het dan dus ook leuk voor ons.

Over je systeem. Een alternatief:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[27412]=1&product[82895]=1&product[198681]=1

Het doel is volgens mij gamen. Daar is dit erg geschikt voor. Op dit moment is Azerty even uit zijn x3 710-processors. Ik ga er vanuit dat dit niet lang is.
Anders kan je overstappen op de x3 720, of de x2 550.
 
Ik kon uit je vorige draadjes niet opmaken dat je al iets had gekocht.
Ik kreeg het gevoel dat je steeds vragen stelde, zonder er iets mee te doen.

Als je nu volgende keer de vragen op opgelost zet en erbij vermeld wat je ujiteindelijk gekocht hebt, dan zou dat voor ons erg prettig zijn. Voor ons is dit een hobby he: houd het dan dus ook leuk voor ons.

Over je systeem. Een alternatief:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[27412]=1&product[82895]=1&product[198681]=1

Het doel is volgens mij gamen. Daar is dit erg geschikt voor. Op dit moment is Azerty even uit zijn x3 710-processors. Ik ga er vanuit dat dit niet lang is.
Anders kan je overstappen op de x3 720, of de x2 550.
hartstikke bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan