Jailbreak, unjailbreak ik snap het niet meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

giannidw

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2012
Berichten
78
Ik heb vandaag mijn iPod Touch 4G met iOs 5.1.1 gejailbreakt, alleen er is niks veranderd?
Ik heb Cydia er wel opstaan maar alles wat ik wilde installeren zei hij dat het pakket niet gevonden was, bij ALLES.
Dus ik heb cydia verwijderd zoals ze dat op youtube deden, en dan stond erbij dat dan ook gelijk je apparaat unjailbreakt was of hoe je dat ook zegt.
Maar als ik hem opnieuw wil jailbreaken met Absinthe, dan zegt ie dat is al gejailbreakt is..
Ik snap er serieus niks meer van, ik heb alles hersteld, alles overgezet naar pc en weer teruggezet na de jailbreak..
Wie kan mij helpen??
 
okay eerst open iTunes en restore je ipod met een firmware (druk op herstel terwijl je ctrl ingedrukt hebt)
of druk gewoon op herstel (als je errors krijgt met het herstellen zoek die error op op het internet)
als ik jouw was zou ik met redsnow jailbreaken.

Regel en E Mail adres verwijderd. Alles gaat gewoon via dit forum en verwijzen naar eigen en eventuele commerciële sites wordt niet gewaardeerd !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Okee, voeg me maar toe op skype, want ik zie dat je email weg is :p
Maar wat is redsnow dan? En werkt hij op iOs 5.1.1?
 
volgensmij is er nog geen redsnow voor 5.1.1, de jailbreak is niet weg alleen cydia is weg en dat is de app die zorgt dat je iets met je jailbreak kan niet de jailbreak zelf.
de enige optie is voor zover ik weet je ipod herstellen en dat hij niks laat zien heb ik ook een oplossing voor
open cydia, dan staat er boven een zwart balkje dat zegt dat hij iets aan het laden is, laat dit doorgaan en zorg dat de ipod zich niet vergrendeld, na een tijdje is het balkje klaar en verdwijnt het en kun je alle cydia apps zien
 
Alles is verwijderd en herstelt en nu staat alles weer terug door een reserve kopie behalve de jailbreak natuurlijk. Ik heb het idee dat als ik het nog een keer probeer dat dan mijn iPod het niet meer doet ofzo...

Geschreven vanaf iPod
 
Ik heb het toch maar geprobeerd, en het is nu gelukt.
Alle pakketten geladen en ze doen het nu. Alleen het bootlogo werkt soms niet en soms wel? Ik bedoel niet de vaste appel maar ik heb een andere geïnstalleerd, Angry Birds bootlogo. Soms doet ie het en soms niet? Hoe kan dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan