• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kaart in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

janus1janus1

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
103
In mijn vorige versie van excel kon ik een landkaart van Nederland importeren.
(Invoegen, kaart (icoon=wereldbol)
Nu werk ik met office XP en mis die optie. Is die er op een of andere manier aan toe te voegen?
bvd
Janus
 
Helaas :-( even voor jullie gezocht en gevonden:

MapPoint is de volgende stap van Microsoft na Excel Map, de 'mapping-tool' die Microsoft tot versie 2000 standaard in Excel had opgenomen. In Excel XP zit daarom geen Excel Map meer, daarvoor in de plaats komt nu MapPoint.

zie hier voor meer info :
http://www.geodan.nl/nl/product/MapPoint/


dus met andere woorden...voor niets gaat de zon op
 
JeffCo welkom op het forum , heb je de datum van deze topic al eens gezien , wsl heeft de TS er niks meer aan ;)

De TS inderdaad misschien niet... Maar ik vind het linkje wel interessant! :D Gelijk ff een gratis demo-versie aangevraagd.

Groet, Leo
 
De TS inderdaad misschien niet... Maar ik vind het linkje wel interessant! :D Gelijk ff een gratis demo-versie aangevraagd.

Groet, Leo

Leo , komt het van pas voor de geocaching ? Je ziet dat we af en toe ook nog eens op andere www sites moeten gaan kijken i.p.v. excel vraagstukjes op te lossen :p
 
Toch goed dat de vraag nog niet op afgehandeld stond:D:D:D
 
Leo , komt het van pas voor de geocaching ? Je ziet dat we af en toe ook nog eens op andere www sites moeten gaan kijken i.p.v. excel vraagstukjes op te lossen :p

Nee hoor! Ik ben in het dagelijks leven werkzaam als Logistic Controller bij ons distributiecentrum. Vandaar dat ik voor optimalisaties van routeschema's e.d best wel druk in de weer ben met de kaart van Nederland. Nou maar afwachten of ik het mailtje ga ontvangen met de download van het progje...

GeoCachen doe ik trouwens met een pittige handheld GPS'r voorzien van goede kaarten. Dus dat deeltje zit wel goed! :D

Groet, Leo
 
Closed. Is uit de oude doos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan