• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan bestand niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddie01

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Berichten
202
Hallo,

Ik kan een bepaald bestand in excel niet meer openen.
Geeft de volgende fotmelding: 0x80270113

Zie voor de juiste fout de bijlage

Wie kan mij welpen, hier staan voor mij belangrijke gegevens.

bvd

Eddie
 

Bijlagen

  • Foutmelding.PNG
    Foutmelding.PNG
    20,1 KB · Weergaven: 75
Was weggeschreven in OneDrive.
Maar ik heb de prullenbak leeggemaakt en heb het bestand
op de harde schijf staan.
Maar bij het openen geeft hij deze foutmelding.

Eddie
 
Kennelijk heb je niet het document zelf op je harde schijf staan maar alleen het bestandje dat verwijst naar het document in je OneDrive folder en is deze daar niet meer aanwezig.
 
Dat klopt.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan herstellen ?
 
Als dat document daar weg is en je hebt er geen backup van valt er niks te herstellen ben ik bang.
Je zou het nog kunnen proberen met Recuva op je OneDrive folder:
https://www.piriform.com/recuva
 
Laatst bewerkt:
Lees het volgende ook eens. Zal er wel aan liggen welke versie van Excel je hebt.

"Previous Versions", also known as Volume Shadow Copy
by Thunderbuck / July 25, 2015 3:02 AM PDT
In reply to: How do you recover an accidentally deleted file?
Windows keeps a few days worth of EVERYTHING. As others have mentioned, Previous Versions will get it back. Just right-click on the folder that the file was contained in, and one of the menu choices will be "Restore previous versions..."

Select this choice and see how far back you can go. It is enabled by default in Windows 7 and up.

http://www.cnet.com/forums/discussi...=nl.e497&s_cid=e497&ttag=e497&ftag=CAD5920658
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan