Kan geen Paint Shop Pro x9 installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

abjag

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Berichten
21
Het is onmogelijk om Paint shop prp x9 te installeren. (electroninische download van Corel) Gedownload, Open en installatie met Instalshield loopt. Krijg ik het grote donkergrijze scherm van psp x9, waar een beveiliging komt te staan.
Ø Om de beveiliging van uw computer te verbeteren heeft uw webbrowser dit bestand beperkt in het weergeven van actieve inhoud die mogelijk toegang verschaft tot uw computer. Klik hier voor opties. (deze doet niets als je het aanklikt)
Ø Dan komt er een PopUp >
Ø Uw systeem is niet gewijzigd. Als u de installatie op een ander tijdstip wilt voltooien, voert u de installatie opnieuw uit.
Ik gebruik Google Crome als browser. Heb bij de instellingen gekeken maar alles staat aangevinkt (als aanbevolen) Ook Java script)
Wie kan mij een goede tip geven om PSP X9 te installeren?
 
Hallo ab.

Proberen...... Sluit alle geopende programma's. Virusdetectieprogramma's en firewall-programma's kunnen invloed hebben op de installatie.

Zorg dat je op de computer bent aangemeld als beheerder of als gebruiker met lokale beheerdersrechten.
 
Hallo, vanavond dit geprobeerd. Alles afgesloten, internet verbinding verbroken en virusbeveiliging uitgeschakeld. Daar ik de enige gebruiker ben, staat hij standaard op beheerder of administrator.
Het heeft helaas niet geholpen om programma te installeren. Misschien dat je nog een idee hebt> In ieder geval bedankt voor je tip.
 
Eindelijk is het gelukt. Op de site van Corel stond een cleanup programmatje voor Psp x9 enz. Deze gedownload en laten draaien. Gaf een heleboel rotzooi van vorige versies aan. Hierna een versie op de site van Corel van Psp x9 gedownload en via de BROWSER Morzilla Firefox geinstalleerd. Crome mist een extensie in de browser. Hoe moeilijk kan het zijn.
Hartelijk bedankt voor jullie meedenken.
 
Dus toch oude sporen, Ja inderdaad, hoe moeilijk...... netjes gedaan hoor. Succes met het programma en graag gedaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan