Kan geen Word document verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.270
Ik wilde een email versturen met een Word document als bijlage maar er gaat steeds iets fout. Normaal geen problemen maar nu lukt het dus plots niet.
Ik heb Windows 7 met Live mail en ik krijg na het bestand toevoegen de volgende foutmeldingen:
Foutmelding 1.jpg

En daaronder zit de volgende foutmelding:
Foutmelding 2.jpg

met daarin de tekst:
Er is een probleem met het opslaan van het bestand.
Dit komt meestal doordat de schijf of diskette te klein is voor het bestand of vol is, doordat het RAM-geheugen te klein is, of doordat er een machtigingsprobleem is met het station waarop het bestand wordt opgeslagen.
Als er te weinig schijfruimte voor een wisselbestand beschikbaar is, dient u het bestand op een andere locatie op te slaan. Als er te weinig RAM-geheugen is, dient u de beschikbare hoeveelheid RAM-geheugen te vergroten. Als u niet bent gemachtigd voor het station, dient u het bestand op een ander station op te slaan of de beheerder te vragen om de juiste machtiging om bestanden op het station te mogen opslaan.
Opmerking: Deze foutmelding kan ook worden weergegeven als u een versie van de antivirussoftware hebt die niet compatibel is met het Microsoft Office-systeem of die moet worden bijgewerkt.

Het word document kan ook niet geopend worden als het verzonden is want dan krijg je deze melding:
Foutmelding 3.jpg

Iemand die weet wat het probleem is? De laptop is up to date en de virus scanner is een gekochte NOD 32 en geeft nooit problemen
 
Ik kon nog niet eerder reageren maar het is opgelost.
Het bleek dat er op de achtergrond service pack 3 van Office aan het installeren was en daarom kon ik geen Word document als bijlage versturen.
Bedankt voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan