kan mijn achtergrond niet veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
2
hallo, ik ben hier nieuw op dit forum.. maar ik heb een probleempje waar ik niet uit kom..
ik kan namelijk niet meer de bureaublad achtergrond niet meer veranderen, als ik naar "eigenschappen voor bureaublad" ga dan kan ik niet eens een afbeelding selecteren uit de lijst van "achtergrond:". en ik kan ook niet op de knop bladeren klikken en ook niet de "postitie" aanpassen... weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen ??? het lukt me namelijk niet zelf om dit op te lossen:eek:

P.S : deze vraag zal wel in een verkeerd forum deel staan, maar ik ben hier pas nieuw, kweet niet waar alles moet hiero..:eek:

alvast heel erg bedankt :d
 
Hoi Sven,

Ik heb vandaag mijn Windows 7 opnieuw geïnstalleerd en had ongeveer hetzelfde probleem. Als je Windows 7 gebruikt heb ik een oplossing voor je door in het register wijzigingen aan te brengen kun je nieuwe mappen toevoegen. Laat me weten of je Windows 7 gebruikt, dan zal ik een filmpje voor je maken met uitleg.
 
foutmelding

krijg je zeg maar een fout melding dat zegt dat windows verkenner niet meer werkt,
want ik heb dat probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan