Kan NTI CD DVD-maker niet (her)installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frits231

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
38
Eerst waren er problemen om het bestaande NTI CD DVD-maker7 programma te verwijderen.
Toen dat met veel moeite gelukt was en ook nog de registerverwijzingen van NTI en die van New Tech waren verwijderd lukte het daarna niet meer om NTI opnieuw te installeren. De installatie stopte met de mededeling 1155:
File C:\Documents and Settings\Frits\Local Settings\Temp\_AZTMP6_\NTI CD DVD-Maker.msi. not found!
Als ik de map _AZTMP6_\ opzoek staat er SetUp, SetUp Launcher van New Tech Infosystems met een pc symbooltje erbij.
Er is dus wel iets te vinden achter _AZTMP6_??
Ik snap überhaupt eigenlijk niet waarom er iets te vinden moet zijn bij een nieuwe installatie, maar al helemaal niet wat ik er aan kan doen.
Wie helpt mij opweg???:) :) :)
 
Installeer je vanaf een downloadmap?
Kijk eens of je die msi daarin kunt vinden.
Of staat er werkelijk AZTMP^6 enz enz. iets met msi als extensie?
Heb je misschien ingesteld dat de temp mappen geleegd moeten worden tijdens het afsluiten?
 
Dank Elisa, je hebt me op een idee gebracht!
Ik heb de bestanden van NTI eerst in een aparte map laten uitpakken en toen de set up gelanceerd. Het vervelende bericht kwam nu niet en de installatie is met succes voltooid.
Nogmaals mijn dank:thumb: :thumb: :thumb:
 
Mooi zo!
Jij ook weer gelukkig! :)
Veel plezier van NTI.
 
Mij lukt ook niet..

Ik heb NTI CD & DVD-Maker en DVD Fit, per ongeluk verwijderd, maar dan ook alles, behalve icons op bureaublad,

Maar waar kan ik die setup's weer downloaden?

Alvast bedankt,
Django010
 
vraag dringend

Kan iemand mij helpen ik heb de NTI CD DVD-maker als die in staleer dan heb ik een probleem dat installeren doet hij volledig en goed maar als ik deze dan wil gebruiken start hij op en komt er niks op het scherm hoe zou dat komen weet iemand hier raad op terwijl java en dergelijk daar ook op staan op mijn pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan