Kan pdf op android en Windows niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
'Geen voorbeeld beschikbaar' staat er dan, beste deskundigen...het gaat om van ING op pdf opgevraagde bestanden. Eerst gemaakt op mijn MacBook, onlangs kon ik die niet meer openen...nu weer wel. Opnieuw verzonden maar zijn nog niet te openen op Android of Windows. Wat kan ik hier aan doen ajb?
 
Met welk programma open jij pdf bestanden?
 
Ik heb een MacBook en eens per jaar sla ik daar mijn bankgegevens ING pdf. Het programma zal standaard Mac zijn.
Inmiddels kon ik het pdf bestand openen en afdrukken. Maar doorsturen kan niet...
Kan ik het pdf bestand aan jou doorsturen dat je kijkt wat er geblokkeerd is?
Ik zie dat ik alle toegang heb als pdf initiator, ik ben niet geblokkeerd.
 
Hoi,
Ik kan je niet helemaal volgen. Je vraag was dat je in Windows en Android de pdf's niet meer kon openen.
Mijn vraag aan jou is welk programma je gebruikt in die besturingssystemen? Op die manier zouden we nl. gericht kunnen zoeken, want wss is hier een combinatie van het probleem.
 
Safari heeft een ingebouwde pdf-reader waarmee pdf-documenten rechtstreeks in het browservenster worden weergegeven.
Je hoeft dus geen afzonderlijke pdf-app te downloaden en te installeren. Klik in de app Safari op de Mac op de link naar een pdf.
 
Sommige PDF bestanden geven geen preview .. je zult ze eerst moeten downloaden en daarna bekijken/afdrukken
 
Ik krijg het niet goed uitgelegd geloof ik. Ja, pdf lang opgeslagen op de Mac, ik kan dit bestnd weer wel openen gewoon met Safari. Verstuur ik he,t is het niet te openen: 'geen voorbeeld beschikbaar'. Ik probeer het bestand verstuurd via Gmail te openen op deze Mac, mijn Android telefoon en op een Windows laptop. De kb' s staan er wel op, het bestand is niet leeg of direct corrupt.
Het is boekhouding en erg vervelend, dank voor hulp dus
 
Op Windows open ik met Adobe of ook met andere apps maar geen ander resultaat dan - geen voorbeeld beschikbaar'.
Een conflict tussen met Safari opgeslagen pdf en andere lijkt mij.
Nou ja ik leef nog, dank voor het meedenken toch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan